-
Min man har känns några gånger, men precis som du beskriver brukar bebisen vara lite blyg för honom. Mest han han känns om vi typ suttit och tittat på TV en längre stund och han har handen på magen hela tiden.himw skrev 2015-09-14 12:41:46 följande:Igår fick jag en spark- måste varit på lungan- så jag gjorde ett åhhouch-ljud på reflex, ropade på min man men såfort han lägger sina händer på magen och pratar med bebisen så är den blickstilla så vi har inte lyckats fånga någon rörelse tillsammans än. -
Vi har Trygg-Hansa på alla våra försäkringar så kör det nu med :)
Jag jobbar som projektledare och sitter mest på kontoret, men är uppe och springer i verkstaden en del på dagarna än då. Jag har bf 29/12 och hoppas kunna jobba på tom 18/12 för att sedan gå på någon slags kombinerad julledighet och föräldraledighet. -
En fråga till er med äldre syskon.!
Det kommer att skilja nästan tre år på våra killar och därför måste jag ju söka/beräkna ny SGI. Den nya kommer troligtvis att bli lite sämre än de förra, jag har inte jobbat över så mycket men däremot vabbat och varit föräldraledig.
Kommer jag få lägre ersättning även för min stora kille då? Det borde ju vara så... isf vill jag ju vänta in i det längsta innan jag skickar in nya papper.
-