Seven Costanza skrev 2015-09-08 06:55:24 följande:
Tror du missförstod mig. Jag ville alltså _inte_ ha en sådan dyr vagn som t ex Bugaboo, Stokke etc eftersom jag ska förvara vagnen i ett allmänt cykelförråd. Jag vill alltså köpa en billigare vagn, helst begagnad och då finns det verkligen INGA liggvagnar till salu alls i mitt område på craigslist (motsvarande Blocket). Kollade helt snabbt på nya vagnar i butik på Walmart som säljer amerikanska vagnar och där fanns inte en enda liggvagn. Har dock fått kontakt med en svensk tjej som också bor här - hon bekräftade att nästan ingen använder liggvagn här men hon hade hittat några ställen som säljer liggvagnar så hon ska hjälpa mig hitta en

. Var i USA bor de som du följer och vad har de för märken?
Oj ingen aning vart dom bor, typ californien kanske och typ la, kändisar hehe. Hoppas ni hittat på ngn bra! Annars kan du ju kanske gå in på hemsidor som skickar till USA, de finns billiga varianter från typ Holland och Polen som är fina nya vagnar för runt 4000 :) och ibland gratis frakt! Vet stt de finns ngt märke med en jätte fresh vagn som kostar runt 5000 och då får man chassi, ligg och sittdel samt babyskydd :)