BF Januari 2016 :)
Hej! Här är man i v 24 nu då! Lilltjejen sparkar på för fullt där inne.
Tänkte höra med er. Dom ska måla om lister och vardagsrumstak och tapetsera i vår nya lägenhet. Vågar man vistas i det sedan på kvällen?
Hej! Här är man i v 24 nu då! Lilltjejen sparkar på för fullt där inne.
Tänkte höra med er. Dom ska måla om lister och vardagsrumstak och tapetsera i vår nya lägenhet. Vågar man vistas i det sedan på kvällen?
Måste få beklaga mig lite.. är magsjuk o har spytt (ursäkta äcklet) heeela dagen. Fått i mig ett glas vätskeersättning nu o är yr. Vad jag förstått är det ingen fara för den lille?
Någon annan som tycker ni har sämre immunförsvar? Först varit förkyld i tre veckor, två anfall av gallsmärta (troligen gallsten som kommit av graviditeten, visste inte ens att det var vanligt) o nu detta. Jag har inte haft en sjukdag på fem år innan detta o blir så less :(
Skulle bli helt galen om folk skulle tala om för mig hur stor eller liten mage jag har, tycker verkligen inte man gör så...
Hade en pappa på jobbet som gick fram och tog min kollega på magen flera gånger, första gången i vecka 12 och han kommenterade hennes jääämt. Jag aktade mig för honom haha! Men de var super jobbigt för henne, han kommenterade att den var spetsig eller rund eller att den sjunkit, ja allt! Helt sjukt haha ush! Har bara varit med om att en mamma sa att hon trodde de var en flicka för jag blivit så rund hela vägen runt, sjysst när jag redan kände mig tjock och obekväm!
Tycker ni ska kommentera tillbaka, " ja dina mage har också blivit lite stor på sistone" ;) vad tusan gör en annan rätt att kommentera min kropp:/
Ni som har barn sedan tidigare, vad köper ni till kommande bäbisen? Vi har köpt en syskonvagn begagnad, en bärsjal, två pyjamaser och en växasäng till storasyster. Ska till Ullared om några veckor :) Känns inte som att man behöver så mkt mer, eller har jag missat nått?
Trevlig lördagskväll!! :)
Hur mycket rörelser känner ni under era "lugnare" dagar? Å hur ofta har ni lugnare dagar?
Hej! Är mammaledig och rastlös som få, fick en ide och nu undrar jag om de finns något intresse för att köpa dessa? De är gjorda i äkta renskinn och är ca 20 cm (allt enligt regler) :) finns i färgerna brun, naturvit/beige, svart och lila
99 kr st och fri frakt
Med vänlig hälsning,
Camilla :)