qatteriin skrev 2016-01-18 19:35:12 följande:
Ja nu är det en hel del förvärkar - eller om det är värkar, fan vet, en del är jäkligt obehagliga iaf och alvedon är ju strunt samma. Ska ta ett bad sen så hoppas jag att det lugnar sig så jag kan sova inatt, är så jäkla trött. Men bebisen gillar inte förvärkarna för oj vilken fart det blir! En lugn natt och sen att det kör igång på riktigt i morgon bitti, det vore fint.
Haha ja så jäkla tekniska, kan inte fatta det! Mina föräldrar är ändå väldigt high tech, men vad gäller såna spel så är golfspel på datorn nog det vildaste de provat!
Om amning/flaskning; jag tror inte det blir problem vid amningstillfällena om du pumpar och ger på flaska, jag tror det stabiliserar sig utifrån den efterfrågan som finns, så gör det som känns smidigast tycker jag!
Åh, då håller vi tummarna att det snart är igång, hoppas du hinner få lite sömn innan det drar igång ordentligt
Man undrar ju nästan hur barnen kommer vara senare i livet. Haha, en annan kommer inte ha en chans.
Mmm, jag får ta denna veckan att känna efter och se om det blir bättre. Vill ju kunna titta på och hålla min dotter utan att hon ska vilja tutta på mig hela tiden, men just nu kan jag inte det och det i kombination med amningsnappen känns som det kommer ta död på amningen.