BF Januari 2016 :)
Ryggen låter ju knepigare, har du ont när du är stilla eller bara när du rör dig?
Nej, ryggen är öm hela tiden.
Nu är det äntligen min tur!!! :O förstår inte riktigt! Vattnet började sippra imorse och var grön-aktigt så jag ringde in och fick komma på kontroll. Bebisen har bajsat i vattnet så vi får inte åka hem igen! Blir förmodligen igångsatt här idag, jösses så jäkla nervös jag är nu!! Bf imorgon, så vi får se om bebisen kommer idag eller efter 00.00 inatt :D
Wow allihopa grattis till alla små sötingar som kommit <3
E det någon som har syskon som kommer till er på natten å sover vidare där? Hur får ni plats alla???? Jag vill inte köra bort min 4.5 åring för då är Jah rädd att han tolkar det helt fel. Jätte knepigt!!! Lily ligger hos mig eller i sitt nest när jag inte ammar så det blir ju trångt...
Hur starka är era bebisar i nacken? Sally lyfter sitt hela tiden och slänger med det, man tänker att har man henne på bröstet så borde hon ju ligga kvar där men det tycker tydligen inte hon... Blir ju orolig att hon ska ge sig själv whiplashskador för tusan!
Arvid hade vakenstund mellan 23:30-01:30 typ. Fick flaska, tutte, gos, lite nöjd, lite skrik. Sen somnade han o sov till 06:30, underbart. Vaken, rensade snor på honom, han åt så det plaskade mjölk och kräktes så det kom lite blod i slem och snor så antsgligen har snoret o saltet gjort slemhinnorna sköra.
Kinkade lite och vi sov två timmar till.
Det är ju då man borde sovit när hsn sov innan 23, men fredag, tv, tacos, då vill man inte bara gå o lägga sig!