BF Januari 2016 :)
Skönt det inte bara är ja som har flyttningarna :) Är så trött om dagarna oxå men får inte sova ordentligt på nätterna heller :/
Skönt det inte bara är ja som har flyttningarna :) Är så trött om dagarna oxå men får inte sova ordentligt på nätterna heller :/
Jag blev hemma från jobbet idag då ja har mått så illa i natt o bara sovit en timme typ :/
Jag o mannen kmr vänta med att berätta för nära o kära. Vi har en vän som vet om att vi väntar barn o de e för hon har varit med i våran resa sen början. Är så att vi har fått använda spermadonator
Vi gjorde de med anonym donator. Har åkt till Danmark för o göra de innan men denna gång hittade vi en i Sverige som ville hjälpa :)
Okej om jag smyger in här lite försiktigt? Testade mig idag och tyckte mig se en tendens till plus och alla symptom säger att det är något som växer i magen men tror inte helt på det förrän jag får det mer svart på vitt. Ska testa igen efter helgen har jag tänkt mig.
BF blir i så fall enligt familjeliv 8/1.
Jag är lite orolig att det ska vara mer än en som flyttat in i magen. Är så att min pappa är trilling
Nu hoppas jag att jag får sova ordentligt i natt så jag kan gå till jobbet imorn :) Natti natti alla :)
Aomj: jag kan inte heller njuta. Känner inte så mkt gravtecken längre mer än att brösten är ömma ibland. Sovit dåligt i natt pga de. Kollar hela tiden om man blöder. Blir galen. Vill kunna njuta av detta
Tog detta test förut för o kolla och fick nu 2-3 veckor istället för 1-2 :) så antar allt är lugnt i magen just nu :) 
Mina föräldrar har haft de tufft i början på detta år, pappa som fått hjärtinfarkt och djur som varit dåliga. Skulle gärna berätta för dom att jag är gravid men samtidigt vill jag vänta så man är säker så det inte blir missfall