BF Januari 2016 :)
Quatterin och hame - har också hört att den tidiga mätningen oftast stämmer bättre för att bebisar växer så olika senare. Så har man gjort kub hos oss så ändrar dem inte på det datumet vid rul här.
Quatterin och hame - har också hört att den tidiga mätningen oftast stämmer bättre för att bebisar växer så olika senare. Så har man gjort kub hos oss så ändrar dem inte på det datumet vid rul här.
Kämpa på både ni som är på G och ni som har ers guldklimpar i er famn. Allt är inte rosenskimrande i början, jag minns hur besviken jag själv var när jag inte blev himlastormande förälskad i bebisen på en gång. En förlossning är tuff även när allt går som det ska, tillåt er en hel del självlmkan för det blir bättre!
Själv är jag idag 39+0 och har hela dagen haft oregelbundna sd/förvärkar... Hoppas så innerligt att det är på G snart! Hur har ni haft det med slemproppen, ni som fött eller är mitt uppe i värkarbete? Första gången gick min slempropp en vecka innan, andra gången märkte jag vare sig när slempropp eller vatten gick. Hade gärna sett lite slem så man vet att det närmar sig även om det ändå kan dröja...
Min Lillplutt är här :)
En kille på 51cm, 3630g. Orkar inte skriva så mycket just nu, kommer mer uppdatering när vi har myst och syskonen har vart här.
Hej! Inatt gick vattnet, extrem splasheffekt!! ;) Bråttom in till sjukhuset efter en nervös väntan på barnvakten. 5 timmar efter vattenavgången föddes vår pojk :D Allt har gått bra trots att det gjorde vansinnigt ont när det gick så fort på slutet. Han vägde 4172 g och var 51 cm lång.
Hinner inte läsa i tråden nu men skickar ett grattis till de som fått sina små och ett kämpa på till er som väntar! :)
En kort uppdatering från förlossningen. En alldeles perfekt flicka föddes kl 19 ikväll. Det blev en intensiv men fin förlossning på ca två timmar från att vi kom in i sal. Lite fika och promenad i korridoren innan det satte fart på allvar. Vi blir kvar över natten och får åka hem i morgon förmiddag.
Då har man varit hos BM å bebis ligger fortf högt å rörligt! Fick en ny tid den 28/1 dvs 12dgr efter BF å har inte bebisen kommit då så får jag komma till sjukhuset för bedömning 31/1 å väl där antar jag att ett datum för snitt sätts! Usch vill ha ut denna unge nu!! Vet att det är dagar kvar men nu när jag har peppat mig så arbetat mentalt för å klara en vaginal förlossning så känns det så tråkigt om det inte blir så.