Seven Costanza skrev 2015-08-09 20:47:58 följande:
Aha, ja jag är glad att det är tidigt för jag lär inte kunna tänka på så mycket annat innan vi ska dit. Jag är lite mer orolig för jag känner ingenting som jag säkert kan säga är bebisen - har känt lite grann men är inte säker på att det är bebisen utan det kan ju lika gärna vara magen som kurrar för att jag är hungrig. Kul att du känner bebisen, jag är helt klart avundsjuk! Men har hört att de som redan varit gravida kan känna bebisen tidigare i följande graviditeter än man gör med första barnet.
Är detta första ultraljudet med det här barnet? Vi har redan varit på två ul men det känns som en evighet sedan vi var på KUB, är väl fem-sex veckor sedan nu.
Jag hade gärna haft det tidigare men nu är de som de är. Tur dock ändå eftersom vi inte hade fått någon barnvakt om de va tidigare.
Kan mycket väl vara bebis du känner då. Du får de bekräftat i morgon om inte annat.
Ja kände bara denna bebis typ två veckor tidigare än dottern. Men man vet/känner igen hur de ska kännas när man varit med om de tidigare
Ja de är första Ul så extra spännande!! Hoppas man lyckas sova inatt och inte bara ligger och funderar!