BF Januari 2016 :)
Sant ang träningarna, visst kan man göra så, hade inte tänkt på det bara. Nu när det är inte är ishall längre kan man ju ta med en liten lättare också.
Barnläkarens besiktning gick väl sådär...
V höft är tydligen överrörlig så nu har Lily fått en skena som han ska ha i 8 v... Von rosen någonting...
V öra gick inte att ta hörseltest i. För litet eller fosterfett ivägen. Ska tas om vid pku testet
Gränsvärde för solning. Vet inte ännu om vi behöver sola. Å jag som bara vill hem :(
Hungrig som en varg e jag också!!!
Jag måste fråga er som fött nu, Hade ni vattenliknande flytningar som luktade sperma typ? Läste att fostervatten kan lukta så, men det har bara kommit små små blöta fläckar en gång om dagen sen i förrgår. Inte kan det vara fostervatten?! Eller? Ska ringa min barnmorska, men det är lite pinsamt att beskriva lukten ;)
Blir tokig här hemma! Trodde verkligen det skulle sätta igång idag, hade värkar imorse och mer av slemproppen lossnade med lite blod i sig. Har ett starkt tryck nedtill, men inget händer. Antar att det är på G, men vill ha ut ungen imorgon senast!! BF+5 idag. Tippade redan för 3 månader sen att hon skulle komma ut idag den 21a, haha, men nu vill jag inte mer!!
Har städat huset och nu lagt mig att vila, försöker göra lite akupressur på mig själv. Vad mer kan jag göra??
Puh, nu är vi friskrivna!
Allt såg fint ut idag, inga knäppningar! Fick vänta 1,5 timme på läkaren trots bokad tid vilket jag väl tycker är lite illa, men men.
Nu ska jag tillbringa resten av dagen med att läsa ikapp vad ni har hållt på med sen sist förstår jag. ![]()