BF Januari 2016 :)
Har varit lite rastlös ikväll och beställt lite gratisboxar :) finns en hel del gratisprylar att få så glöm inte det! Speciellt den från apotek hjärtat är riktigt bra.
Har varit lite rastlös ikväll och beställt lite gratisboxar :) finns en hel del gratisprylar att få så glöm inte det! Speciellt den från apotek hjärtat är riktigt bra.
Idag fick jag min grav.penning beviljad från f-kassan. Den 17 november blir min sista dag på jobbet ![]()
Jag äter frukost hemma- det gjorde jag inte tidigare utan åt på morgonfikat på jobbet så det blir frukost, frukostfika på jobbet, lagad lunch, lagad middag och något på kvällen typ knäckebröd eller frukt. Men däremot blir jag så hungrig att det är som jag inte sett mat på en vecka- speciellt frukost och lunch :)
Någon mer som blivit hungrigare? Och hur är det med er och er kroppstemperatur? Jag sover med öppet fönster och utan täcke på natten och är kokvarm på morgonen. På jobbet där det är rätt varmt och fuktigt så svettas jag som det vore tropisk varmt- väldigt pinsamt när alla andra går runt med normal kroppstemperatur och har stickade koftor på sig ;)
Går in i vecka 25 på torsdag, jag har haft som mensvärk över magen i två dagar. Inte hela dagar men ändå ganska långa stunder på ca 30-60 min. Är det att bebisen växer som man har så? Någon mer som känner?