• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Otti

Plussade när jag var på äl+9 men cb plus och digital.

Testade idag på äl+15. Tror inte jag behöver testa igen haha. Ingen tvekan här inte!

Men vilken skillnad på rfsu och cb!! Har inte båda en känslighet på 25?

• WiMe06

Oh my tits idag säger jag bara! Kom emot dem och holy bad ömma dem blivit över natten!

Jag har varit liten båda mina grav. Med första syntes bara en liten magen när han föddes i v.37. Tror jag gick upp ungefär 11kg med honom och allt försvann vid födseln typ. Med andra blev jag lite större men inte mkt, men han valde att komma ut i v. 35. Kommer inte ihåg riktigt hur mkt jag gick upp med honom. Så har haft det lätt innan.

• FruGru
    Seven Costanza skrev 2015-05-10 22:19:41 följande:

Aha då förstår jag, trodde först att jag själv räknat fel för jag kunde inte förstå hur du kunde vara så långt gången! Jo men jag hoppas också på att gå över lite - har läst att 70% av förstföderskorna går över tiden och det är i snitt med 8 dagar så det hoppas jag på!

Det är första barnet här med, känner mig lite svullen på kvällen bara men ser annars ut som vanligt.

Min första son kom 7 dagar tidigt. Har inte gått över tiden med nån av mina. Intressant att hela 70 % går över tiden med första barnet.
  • FruGru
    Maria_Mango skrev 2015-05-10 22:20:23 följande:

Hej!

Jag vill gärna hänga med er här!

Jag är beräknad 11/1, det kommer bli mitt andra barn. Jag är nervös och lite orolig, men mest av allt jättelycklig! Vi har försökt få till det här lilla syskonet i ett år nu, så jag är så glad för mitt plus!

Grattis till alla er andra! Ska bli kul att följa er medan magarna växer!

Välkommen och grattis till växande litet underverk :)
  • FruGru
    Otti skrev 2015-05-11 05:51:48 följande:

Plussade när jag var på äl+9 men cb plus och digital.

Testade idag på äl+15. Tror inte jag behöver testa igen haha. Ingen tvekan här inte!

Men vilken skillnad på rfsu och cb!! Har inte båda en känslighet på 25?

Rfsu har nog dåligt med färg. De visar överlag väldigt dåligt medan andra test är tydliga enl min erfarenhet.

Grattis! Råder absolut ingen tvekan ;)
  • Pyret 85

Jag hoppar gärna in här. Beräknad 30/12 men blir säkert en januaribebis.

• Otti
    FruGru skrev 2015-05-11 06:16:34 följande:
    Rfsu har nog dåligt med färg. De visar överlag väldigt dåligt medan andra test är tydliga enl min erfarenhet.

Grattis! Råder absolut ingen tvekan ;)
    Okok!

Tack!! Haha nä inte direkt!

Känns som att jag har betydligt mer hormon denna gång (eller tidigare) än förra grav. Känner så mycket mer så mycket tidigare.
  • Linalill

Får jag hoppa in här?  Plussade i torsdags och är i dag vecka 6 (5+1). BF 9 januari om allt går som det ska. 

Jag har en kille på på 7 år så detta blir mitt andra barn. 

• MHK
    Linalill skrev 2015-05-11 07:17:50 följande:

Får jag hoppa in här?  Plussade i torsdags och är i dag vecka 6 (5+1). BF 9 januari om allt går som det ska. 

Jag har en kille på på 7 år så detta blir mitt andra barn. 

Grattis, va härligt:) Jag får en dag efter dig, 10 jan:)
Svar på tråden BF Januari 2016 :)