• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • A--Sthlm
    FruGru skrev 2015-05-10 05:57:22 följande:
    Misstänkte det då det är så tyst här. Jag vågar inte gå med om nån bekant kanske är medlem. Så jag joinar väl om typ 3 månader haha
    Hehe. Jag gick med men ur igen snabbt just eftersom jag hittade en bekant där :)
  • mitthemligajag
    daoan skrev 2015-05-10 08:16:02 följande:

Någon annan som har till och från symptom?

Är i v 4+ 4 själv.

Är i 5+4 tror jag och idag har jag fått molande värk några gånger. Har Sjukt mycket flytningar, suck. Men inga ömmande bröst eller så men de hade jag inte med första heller :)
  • mitthemligajag
    WiMe06 skrev 2015-05-10 09:56:39 följande:

Haha, jag hänger här själv till slut då jag inte ens har Facebook!!

Hänger också bara här så jag ej har fb
  • rodde

Hej,

Kul med en januaritråd. Vi plussade 28/4 bim+1 och har bf 7 januari. Det är lite olika bf beroende på vart man kollar, men vi får ta det som datum tills barnmorskan säger annat ;). Detta är vårt första barn och det var välplanerat med hjälp av NaturalCycles. Vi ser otroligt mycket fram emot den här resan och kan knappt vänta tills första barnmorskebesöket.

• daoan

Ok!

Så olika för alla! Galet! Man ska väl sluta noja ;)

Men inga ömma bröst alltså? Alls?

mitthemligajag skrev 2015-05-10 15:12:18 följande:

Är i 5+4 tror jag och idag har jag fått molande värk några gånger. Har Sjukt mycket flytningar, suck. Men inga ömmande bröst eller så men de hade jag inte med första heller :)

• mitthemligajag
    daoan skrev 2015-05-10 15:25:20 följande:

Ok!

Så olika för alla! Galet! Man ska väl sluta noja ;)

Men inga ömma bröst alltså? Alls?

Nej absolut inget ömmande, fick ett illamående som hette duga förra gången, sjukskriven med passa piller i flera veckor. Men mellan bim och typ vecka 6 eller 7 kände jag absolut nada! Har typ inga symtom nu heller, illamående när jag blir hungrig och idag lite molvärk då :D sen kommer spökveckorna, runt vecka 14 tills sparka kom då försvann alla symtom hehe! Kommer ihåg hur underbart de va att må bra igen efter alla spyor haha!
  • daoan

Hahaha det förstår jag :))

Man ska inte klaga :p

mitthemligajag skrev 2015-05-10 16:22:24 följande:

Nej absolut inget ömmande, fick ett illamående som hette duga förra gången, sjukskriven med passa piller i flera veckor. Men mellan bim och typ vecka 6 eller 7 kände jag absolut nada! Har typ inga symtom nu heller, illamående när jag blir hungrig och idag lite molvärk då :D sen kommer spökveckorna, runt vecka 14 tills sparka kom då försvann alla symtom hehe! Kommer ihåg hur underbart de va att må bra igen efter alla spyor haha!

• WiMe06

Idag har jag känt av brösten hela tiden på jobbet. Inte jätteömma men ömma så det känns iallafall. Har smått illamående om kvällarna. Idag kände jag av illamående lite på morgonen men det gick över snabbt.

V 4+3 idag.

Svar på tråden BF Januari 2016 :)