WiMe06 skrev 2016-01-01 20:05:04 följande:
Det ger otroligt mkt minnen från när våra killar var små, tösen var 2 gr lättare än yngsta killen när han kom och lika långa och hon är såå lik när dem föddes, alla tre har exakt samma näsa som bebisar. Och hon luktar precis som dem gjorde när dem var nyfödda. Det känns helt magiskt att hon varit hos oss i fyra dygn redan. Och nu när hon väl är här kan jag inte för mitt liv se att jag skulle gått gravid nästan 3 veckor till. Förstår verkligen att du längtar. Men tänk så mkt fantastiskt ni har kvar, lite avis faktiskt att så många har sitt framför sig. Jag vill bara stoppa tiden nu, vill inte att hon ska bli större ännu.
Åh lilla pluttan! Gud vad häftigt att de varit så lika alla tre, jag är så jäkla nyfiken på den här bebisen så jag nästan dör!! Ok jag kan konstatera att de här två veckorna jag varit hemma från jobbet nog hjälpt mig processa litegrann att det ska komma en bebis, haha, jag börjar känna mig mer mentalt redo för det nu.

Och nu vet man hur fort tiden går också... det där som folk sa om att ta vara på tiden för det går så fort... my god! Ljusets hastighet! :-P Ja jag längtar ju efter förlossningen också för att jag är så nyfiken på hur den blir. Fortfarande med brasklappen att jag är rädd för att behöva snittas...