BF Januari 2016 :)
Lite dåligt med aktivitet här idag.. Men jag antar att alla förbereder julen eller kanske till och med firar lite
Jag har nästan haft en för lugn dag. Ungefär som när man var barn och den 23e segade dig fram i väntan på den 24e.
Jag somnade om på soffan imorse och vaknade 9.40. Barnen var lugna och lekte bra. Men jag fick dåligt samvete för att det blev sen frukost. Inget barnen verkade bry sig om heller.
Vi tog en tur till Biltema för att reka lite inför kommande garagebygge. Skönt att bara åka runt lite och fördriva tiden. Nu väntar jag bara på att tvätten ska torka så att jag kan packa klart till imorgon.
Jag ligger på soffan och tar det lugnt för jag är helt otroligt trött (trots extra sömn) och har lite sammandragningar/förvärkar liksom jag har haft de senaste kvällarna. Maken blir lite orolig när jag ligger här och stönar.
Jag har märkt att jag nog undermedvetet spänner mig rätt mycket, fick lite massage igår och var så öm i nacken(har även spänningshuvudvärk) och jag har ont i tänderna/käken eftersom jag förmodligen gnisslar tänder på nätterna.
Hoppas alla får en riktigt god och lugn Jul med många fina nya minnen!
Jag hoppas även alla bebisar stannar kvar i magarna, även om de så klart är välkomna lite tidigare