BF Januari 2016 :)
Jag bara sa det när jag var 29 och väntade trean, blev aldrig ifrågasatt utan fick göra FVP direkt. Samma med fyran, och nu är jag så gammal så får det nu med...
Jag bara sa det när jag var 29 och väntade trean, blev aldrig ifrågasatt utan fick göra FVP direkt. Samma med fyran, och nu är jag så gammal så får det nu med...
Dalarna
Å andra sidan verkar de blåneka VUL vid tidiga blödningar så det kanske sparar in där?
Hej, jag hoppar in här också om det går bra. Jag har BF 20 januari, går alltså in i v.8 imorgon.
Vi har en son född i dec 2013, så kommer skilja 2 år mellan barnen.
Under förra graviditeten var jag ganska rädd för både vaginal förlossning och kejsarsnitt. Hade dock bestämt mig för vaginal förlossning, men pga att lillen la sig i sätesbjudning så blev det snitt ändå. Nu vill jag ha snitt igen eftersom jag är bekant med det och det gick så bra sist, tror ni man får igenom det även om det inte finns några medicinska orsaker? Någon som vet?
Jag bor i Göteborg och är 26 år för övrigt.
Någon mer än jag som har typ NOLL symptom? Bara lite ömma bröst. Känner mig orolig att graviditeten avstannat
. Har VUL på onsdag så hoppas på det bästa.
Går in i v 10 på fredag förresten.
Mitt kommer och går hela tiden. Vissa dagar nada och vissa kvällar allt ! :p
Håller tummarna!! :)
Jag har inte jättemycket symtom heller, brösten är ömma och det kommer en släng illamående någon gång under dagen oftast. Trött är jag, men med tre barn varav en nybliven ettåring är det liksom inget nytt, haha!
Däremot har jag väldigt dålig hy vilket jag alltid brukar ha i början
Jag har inte heller några symtom och är också JÄTTE orolig :-/ har vul på torsdag! Vilken vecka är du i?
Varit lite off i tråden då det inte fungerar att kommentera i appen vilket är retligt.
Någon mer än jag som svullnar upp om magen på kvällen? Ser ut som jag är i 4-5 månaden men jagar bara i V8. Haha.
De står i en app att det är vanligt att gå upp 1-5 kilo första 12 veckorna. Men är nojjig för allt pga tidigare mf