Inlägg från: Anonym (JJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JJ)

Nekar mig selfies

Jag har ett problem som jag förstått att jag är ganska ensam att ha, och som gör mig förbannad och kränkt. Min tjej vägrar skicka selfies till mig, och visar ingen Som helst tacksamhet när jag skickar fina och känsloladdade selfies till henne.. Dessutom hånar hon mig för att jag har så många bilder på mig själv i min telefon. Det känns som en väldig obalans i vårt förhållande, och känns märkligt eftersom alla tjejer är så fixerade vid selfies och i regel är väldigt självupptagna. Vad fan är det för fel på henne?

• Svar på tråden Nekar mig selfies
  • Anonym (JJ)

Fel på mig?! Ska det verkligen va så svårt att ta en simpel bild på sig själv och skicka till sin älskade? Inte så att jag ber om runkmaterial precis. Bara nån go och söt bild kanske EN gång. Inte mkt man begär! Jag skickar dagligen bilder till henne.

• Anonym (JJ)

Borde jag lämna henne? Känner mig inte så uppskattad...

• Anonym (JJ)
    dagon skrev 2015-04-28 22:56:50 följande:

Hon är inte fixerad vid selfies och/eller självupptagen?

Nä precis, sjukt självupptagen och bryr sig inte om mig..
  • Anonym (JJ)
    Anonym (!) skrev 2015-04-28 22:38:27 följande:

Hon har kanske inget behov av att fota sig själv. Du vet väll hur hon ser ut? Jag tar inte heller selfies och skickar till min pojkvän.

Men varför tar du inga selfies? Och har du en sån toffel som inte ifrågasätter det? Kan tänka mig att han egentligen stör sig rejält på din egoism. Alla män vill väl egentligen få lite porriga nakenbilder av sin tjej, men fattar att inte alla tjejer gillar sånt. Men att inte kunna ta en simpel ansiktsselfie??? Då är det nåt som inte stämmer! Är du ful eller?
Svar på tråden Nekar mig selfies