• Anonym (!)

Nekar mig selfies

Vad är det för fel på dig?

!

• Anonym (!)

Hon har kanske inget behov av att fota sig själv. Du vet väll hur hon ser ut? Jag tar inte heller selfies och skickar till min pojkvän.

• Anonym (!)
    Anonym (JJ) skrev 2015-04-28 23:08:24 följande:
    Men varför tar du inga selfies? Och har du en sån toffel som inte ifrågasätter det? Kan tänka mig att han egentligen stör sig rejält på din egoism. Alla män vill väl egentligen få lite porriga nakenbilder av sin tjej, men fattar att inte alla tjejer gillar sånt. Men att inte kunna ta en simpel ansiktsselfie??? Då är det nåt som inte stämmer! Är du ful eller?
    Nej är inte ihop med någon toffel. Klart han har foton på mig. Men inga selfies. Nu bor vi ihop så det kanske spelar in.

Om jag är ful. Hm. Skönhet är upp till betraktaren. Min sambo tycker jag är det vackraste som gått i ett par skor. Vad du finner attraktivt vet inte jag. Jag tycker jag ser fördjävla bra ut och får ofta höra det från andra med. Har dock inget behov av att ta selfies.

Btw, det låter som om du är typ 15 år. En vuxen karl resonerar inte som dig.
  • Anonym (!)
    MotherOfTheDevils skrev 2015-04-29 11:34:31 följande:

Skickar aldrig selfies till min man och han har aldrig bett om det heller.... han vet att han har originalet, och bra minne, så han behöver inga bilder för att minnas mej....

Svar på tråden Nekar mig selfies