• Äldre 1 May 15:36
    3480 visningar
    2 svar
    2
    3480

    Erfarenheter av Nabby baby monitor sökes!

    Vi har tidigare haft en baby monitor från Philips med en sändare och en mottagare. Batteritiden var kass, den pep av anledningar vi inte förstod och det var mest en massa strul med den. Nu har vi börjat titta på en baby monitor från Nabby som jag tycker verkar jättesmidig. Det ska vara lång batteritid, inga sladdar och så kopplar man den till sin smartphone. Vi har tänkt använda den främst i sommar när vi föräldrar vill sitta ute på kvällen medan barnet sover i ett hus en bit bort osv.

    Nu undrar jag om det finns någon här som har en sådan och kan berätta om den är så bra som jag hoppas på. Den kostar ju en del så jag vill vara säker på att det är en baby monitor som skulle funka bra för oss innan jag köper en.

  • Svar på tråden Erfarenheter av Nabby baby monitor sökes!
  • Äldre 23 Nov 07:44
    #1

    inte säker på vad våran kamera heter men jag använder en app som heter "Annie Baby Monitor" som finns till både iPhone/iPad Android och Mac. Jag har provat en del liknande appar men denna slår allt. Gillar att man kan lägga in profilbilder och sen finns det en massa bra inställningar :) väldigt enkel att installera också.

    du hittar den här:

    http://www.anniebabymonitor.com

  • Thu 22 Sep 2022 11:56
    #2
    gruvan skrev 2015-05-01 15:36:28 följande:
    Erfarenheter av Nabby baby monitor sökes!

    Vi har tidigare haft en baby monitor från Philips med en sändare och en mottagare. Batteritiden var kass, den pep av anledningar vi inte förstod och det var mest en massa strul med den. Nu har vi börjat titta på en baby monitor från Nabby som jag tycker verkar jättesmidig. Det ska vara lång batteritid, inga sladdar och så kopplar man den till sin smartphone. Vi har tänkt använda den främst i sommar när vi föräldrar vill sitta ute på kvällen medan barnet sover i ett hus en bit bort osv.

    Nu undrar jag om det finns någon här som har en sådan och kan berätta om den är så bra som jag hoppas på. Den kostar ju en del så jag vill vara säker på att det är en baby monitor som skulle funka bra för oss innan jag köper en.


    Hej, gammal tråd nu. Men jag är också nyfiken på erfarenheter av Nabby. Köpte ni den? 
Svar på tråden Erfarenheter av Nabby baby monitor sökes!