• Broom

Snyggaste skådisen......

Jag är kåt på James Spader.

Han hade mig vid Pretty in Pink, och har bara blivit snyggare.
    Säger bara Blacklist!

Vilken skådis är DU kåt på?

• Svar på tråden Snyggaste skådisen......
  • Donizetti
    Aniiee skrev 2015-05-03 23:06:45 följande:

Nu känner jag mig lastgammal och superudda...... Men så är jag väl inte så där supervisuell heller, och tycker inte folk är särskilt sexiga över lag. Jag finner röster mycket sexigare än "kroppar".

Förstår dig. Elvis Costello är banne mig inte vacker att se på men vilken sexig röst!
  • Zarch

Ska man gå på det yttre så är Gerard Butler, Jeremy Renner och Tom Hardy Hollywoods hetaste hunkar enligt mig.

• Benedicte127
    vertigo03 skrev 2015-05-03 23:30:07 följande:

vem har sagt att det är just kroppen på dem man gillar.

• vertigo03
    Zarch skrev 2015-05-04 07:03:18 följande:

Ska man gå på det yttre så är Gerard Butler, Jeremy Renner och Tom Hardy Hollywoods hetaste hunkar enligt mig.

Vi har nog precis samma smak.Jeremy Renner är fulsnygg på något sätt och Gerard Butler är stilig i Law Abiding Citizen.Ett tips är att se RocknRolla där är alla snyggingar samlade på ett och samma ställe.Väldigt bekvämt....
    Det känns lite fjantigt att prata om snygga kändisar men hey kvinnor behöver titta på ögongodis ibland också.Och ja det finns många fina män som inte är kändisar också
  • Zarch
    vertigo03 skrev 2015-05-04 10:54:10 följande:

Vi har nog precis samma smak.Jeremy Renner är fulsnygg på något sätt och Gerard Butler är stilig i Law Abiding Citizen.Ett tips är att se RocknRolla där är alla snyggingar samlade på ett och samma ställe.Väldigt bekvämt....

Det känns lite fjantigt att prata om snygga kändisar men hey kvinnor behöver titta på ögongodis ibland också.Och ja det finns många fina män som inte är kändisar också

Låter onekligen så, Gerard och Jeremy är det lite "samma" stuk på. Lite bus i blick på gossarna och inte för tvålfagert, vissa gillar ju lite prinslooken på grabbar...är inte en av dom. Och Rocknrolla har jag sett några gånger, inte för att filmen är så himla bra men ögononani är behövligt ibland.

Visst finns det fina män ute i det verkliga livet, finare än kändiskarlarna t o m. Men det är inte alltid lika lätt och prata om hur sabla snygg bästa killkompisens polare är. Kändisar har man ju lite distans till.
  • vertigo03
    Zarch skrev 2015-05-04 11:13:20 följande:
    Låter onekligen så, Gerard och Jeremy är det lite "samma" stuk på. Lite bus i blick på gossarna och inte för tvålfagert, vissa gillar ju lite prinslooken på grabbar...är inte en av dom. Och Rocknrolla har jag sett några gånger, inte för att filmen är så himla bra men ögononani är behövligt ibland.

Visst finns det fina män ute i det verkliga livet, finare än kändiskarlarna t o m. Men det är inte alltid lika lätt och prata om hur sabla snygg bästa killkompisens polare är. Kändisar har man ju lite distans till.
    haha...ögononani det var ett bra uttryck väldigt passande också just för den filmen.
    Ja det är väl så att man tänder på lite ruffiga buspojkar helt enkelt...
  • Aniiee
    vertigo03 skrev 2015-05-03 23:30:07 följande:
    vem har sagt att det är just kroppen på dem man gillar.
    TS. Skrev uttryckligen att James Spader är snygg och att TS är kåt på honom. Och sedan frågar vilken skådis man är kåt på. Klart jag kopplar TS så, när TS efterfrågar vem man tycker är snygg och blir kåt på (för att personen är snygg).

Men det kan vara så att jag har fel i vad TS efterfrågar, absolut. 
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Donizetti skrev 2015-05-04 06:55:56 följande:
    Förstår dig. Elvis Costello är banne mig inte vacker att se på men vilken sexig röst!
    Ungefär så =P
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Zarch
    vertigo03 skrev 2015-05-04 11:19:03 följande:

haha...ögononani det var ett bra uttryck väldigt passande också just för den filmen.

Ja det är väl så att man tänder på lite ruffiga buspojkar helt enkelt...

Ja tyvärr är det nog så, nackdel med det är ju att många busgrabbar lever upp till "looken" på fler sätt än det yttre. Gäller att sålla rätt hårt bland svinen så finner man sin ruffiga nallebjörn till slut.
Svar på tråden Snyggaste skådisen......