Fundersamflicka21 skrev 2015-05-03 21:40:51 följande:
Tack för ditt svar! :) usch låter inte skoj, men skönt att det gick bra ändå! :)
Hade Du knähöga stödstrumpor eller ännu högre?
Okej! Bra o tänka på. Vet inte hur det blir på flyget men ska ta kontakt och betalar gärna mer så det inte blir struligt senare :)
Tack! Hoppas hoppas :) åh kan tänka mig det! Tips på bra ställen/butiker som man inte får missa? Första gången vi reser till USA så alla tips mottages jätte gärna :)
Jag hade knähöga. Det finns en tunnare sort som sitter på lika bra som andra. Jag gick till en specialaffär som gör ortopediska inlägg i skor osv. Där mäter de benen så man får perfekt storlek.
Man brukar kunna boka platser ganska tidigt, 180 dagar innan om jag inte minns fel. På hemresan fick vi betala till 500 kr för att få sådana platser, men det var det lätt värt.
Jag har massor av tips, bodde i USA tidigare

vart ska ni? Jag rekommenderar alltid en outlet, där finns många bra märken billigt. Vi köpte bla baby converse för 150 kr. Tror de ligger på 250-300 kr i Sverige. Vi handlade en del på GAP som är en av de få ställena som har könsneutrala saker. Annars är det väldigt könsinriktat på bebisavdelningar i USA...