• Fluffymaker

    kär eller inte?

    Alltså jag går i 5:an sista terminen. Jag har aldrig varit ihop med någon och aldrig haft en crush på nån. Men nu när jag och.. Vi kan kalla honom PH , vi började i samma klass. Han gick i den pararella klassen i 3:an o 4:an . Han är en datanörd som spelar LoL o cs o sånt, men han ser riktigt bra ut ;) jag är ganska långväxt men äntligen är nån längre än mig! :D han är schysst mot mig men drygar mot de andra tjejerna på skoj då, alla i klassen är vänner med varandra. Han frågar ofta om hjälp och pratar med mig rätt så ofta. En gång blev jag rätt så "varm i hjärtat" när han frågade om jag kunde hjälpa honom upp ur buskarna( han hade av nån konstig anledning ramlat i buskarna) .jag är ingen desperat jobbig tjej som kan bli ihop med vem som helst typ alla andra i klassen är ihop med varandra jag är typ den enda av tjejerna som är singel, jag bestämde mig för att alltid vara singel "No boyfriend No problems" jag slipper bekymra mig om hur jag beter mig och när jag börjar studera så vill jag bara bo ensam i en lägenhet med helst en perserkatt:) men tänk om jag ändrar mig? Tänk om vi redan har särats och tappat kontakten ? Jag vill inte dejta nån som jag aldrig känt! Ska jag leva livet ensam och singel eller vara med honom? Jag har också tänkt: HAN eller tjejer , jag är lite bisexuell men det skulle vara helt ok att vara ihop med en tjej då känner man iallafall inga bekymmer. Alltså jag vet inte om han gillar mig. Han pratade väldigt mycket med mig o skrattade, det var en utklädningsdag på skolan jag avr kille o han var tjej han hade smink o kjol everything :'D men då var jag o han i samma grupp och 2 andra jobbiga 4:or han gick bredvid mig hela dagen och skrattade, han frågade om hur man springer som en tjej och jag överdrev och sånt vi hade det jätte roligt :) är jag kär? Borde jag vara det? Ska jag vara en jobbig desperat 03:a? Ge mig råd o sånt om hur jag kan fråga chans och komma honom närmare mig :) sorry om texten bar för lång o flamsig! Tack i förväg ;)

  • Svar på tråden kär eller inte?
  • Fluffymaker

    Glömde skriva att det är sista terminen innan alla splittras de flesta ska börja på en annan skola i höst det är bara typ 5 veckor kvar :(

Svar på tråden kär eller inte?