Problem på dagis
Hur menar du att de började skälla ut dig? Vad hade han gjort egentligen?! Låter konstigt
Hur menar du att de började skälla ut dig? Vad hade han gjort egentligen?! Låter konstigt
Nu har jag läst ditt inlägg en gång till, får liksom inte ihop det. Men du vill att personalen ska informera om hur dagen gått?! Men var inte nöjd denna gången för att de (nästan?!?) skällde ut dig?! Ditt barn har varit elak mot två barn och du skyller på vikarier. Självklart kan det vara tufft att ha vikarier i barngruppen, men det är ju sånt som händer.. Även pedagogerna blir sjuka
Hade jag varit du hade jag istället riktat mitt intresse mot mitt barn, varför händer detta? Hen skulle fått förklara sig varför hen gjort som hen gjort, absolut inte acceptabelt beteende från min sida. De kanske ville veta om de hänt ngt i hemmiljön som kan förklara beteendet?! Självklart kunde personalen bokat in ett möte med dig, men är de inte bättre att få veta med en gång? Kanske hade pedagogerna en dålig dag? Flera ledsna barn som kanske råkat ut för ditt barn? Då kan jag förstå frustrationen från pedagogerna, kan inte alltid vara lätt att koppla bort den och vara på topp pedagogiskt. Men visst, de ska vara professionella men de är också mänskliga (förhoppningsvis)