• Jossebell

Vi som dricker.... CK-tråden part III

ahh, perfekt. Åsså får vi nu in alla på betaversionen så att folk aktiverar sig här så man kan skriva i deras gästisar om man nu känner för det

• Jossebell

va trött jag blir... mina inlägg får bara databas fel när jag skriver nått långt och vettigt GRRRRRR

• Jossebell

Zzarah, det viktigaste om man är rädd för kvällssug är att aktivera sig. Prommenad kanske eller åka och hälsa på någon. Starta nått nytt projekt hemma eller avsluta något som man tänkt göra. Genom att fördriva tid på annat så är det mycket enklare att "glömma" bort att man vill äta.
    När första dagarna gått så känner man ingen ren hunger men kan ändå bli sugen att äta, särskilt om det luktar mat. Eller ännu värre, jag som lagar mat till övriga familjen varje dag har det ibland kämpigt.

• Jossebell

jag är tvärt om, jag tar första 8-9 sedan 12 och sista äter jag redan 16,00. Oftast äter jag på jobbet innan jag far hem för annars är jag så hungrig när jag kommer hem att jag inte klarar mig. På detta sätt så kan jag undvika det farliga kylskåpet när jag kommer hem

hmmm kanske dags att bli plusare

• Jossebell

första 2 veckorna fick jag ta det lugnare med träningen för att orka med men nu tycker jag inte att det är någon större skilland. Men jag är mycket noga med att ladda med extra mycket vatten de dagar jag hårdtränar på pass, annars kommer huvudvärken. Jag får då i mig 4-5 liter utan problem.

• Jossebell

åhh vilka härliga långa inlägg ni skrivit. Jag sitter här och tycker synd om mig själv för jag har glömt snusen på jobbet. Inga laster alls att falla på *suck*
    Jag mixrar ca 1 min på jobbet och några till hemma. Jag har alltid två kannor med kallt vatten i kylen och tycker den tempen funkar utmärkt på de kalla. När jag värmer värmer jag till 70 grader och efter mixning blir det perfekt att äta.
    Måste testa kanel i vaniljen för att se om den blir godare då.

Langa hit jordgubbarna så kan du få några äckliga cuppucino av mig

• Jossebell

jo det sade det till mig med och det är ju ändå smartast för då OM man glömmer vattnet och det kokar så är det ju bara att slänga bort men skulle man ha mixtrat före så fore det ju en förlorad måltid då näringsämnena blir förstörd vid kokning. Det är väll därför jag värmer just till 70 gr för att inte riskera nått

• Jossebell

var det fler än jag som gav upp i går kväll när sidan blev seg som sirap? Men nu är det en ny dag och jag har bara äckelsmaker kvar i min skrivbordslåda på jobbet men det får gå

• Jossebell

jag borde ju sluta eftersom jag vill bli gravid men just nu är det ju enda trösten när man äter CK. + 1,5 l pepsi max....

Det är så tradigt just nu för jag står still och har gjort det sedan i förra helgen. Hur länge kan man stå på dessa platåer? Trodde man skulle gå ner liiiite iaf. VV vet jag att man kan stå stilla ungefär var 4 vecka och då gör man det en hel vecka sedan brukar iaf jag kliva ett raskt steg neråt.
    så försmädlig att inte känna någon effekt..

Svar på tråden Vi som dricker.... CK-tråden part III