• Jossebell

Vi som dricker.... CK-tråden part III

jag kör ren kur och ska göra det sammanlagt 11 veckor. Är på v 5 nu. Jag har dock inte klarat det helt utan vid ca 3 tillfällen har jag trillat dit och ätit något. Men på det hela taget så går det riktigt hyfsat.

• Jossebell

Zzarah, jag har "bara" gått ner ca 10 kg. Fast det är ju iaf 2,5kg/vecka. Om man tar de första fyra veckorna. Denna vecka som är nr 5 har jag inte vägt mig för den vägningen sker på tis. Men mina tjyvvägningar visar att jag denna vecka står still! Vilket känns märkligt för alla andra jag talat med har visserligen ibland gått ner mindre men aldrig stått still.
    Har dock tränat väldigt lite förraveckan (sjuk) och denna vecka har jag inte kunnat prommenra varje dag. Hmmm ska omformulera mig, jag har inte prioriterat promenad varje dag heter det. Tid finns om man bokar in den.

Jag måste bli plusmedlem även jag så man kan svara på direkta inlägg så där snygg som någon gjort till mig.

• Jossebell

kanske man skulle gå till apo och köpa de där stickorna för att se om det är så illa att jag fallit ur ketosen och det är därför som jag står stilla.
    Jag har ju måttat mig och min mage har blivit 2 cm större! Det ligger dock lite mensvarning i luften. Den är beräknad till dag d 34 i min cykel och det är på tis nästa vecka.

Någon som märkt att de fått fler acne/finnar när ni går på hel kur. Jag har fått det men hoppas att det är för att man släpper gifter hur fläsket, eller så är det mina dj hormoner nu när jag ätit pergotime för att få äl som jag då inte fick

• Jossebell

Zzarah, jag har haft så tur att det var två som pulvrade före mig på jobbet så de har lixom banat vägen. Hon som gick ner 25 kg har dessutom hållit det sedan hon slutade i början av dec genom att lägga om matvanor så efter det så håller de tyst. Men visst kan det vara lite jobbigt.
    Blir vi bjuden på mat så tar jag med mig eget MEN tar alltid soppa då så att jag kan äta ur tallrik med sked så ser det bättre ut tycker jag.
    Min make får också stå ut med att han bara har "drick"-sällskap Han testade ju själv men gav upp efter en vecka typ.

• Jossebell

hmm om man testa och ligger på "bra" och sedan endast håller sig till pulvret så borde man väll inte kunna trilla ur ketos ELLER?

• Jossebell

uj vilken härlig ishockeymatch, fick lov att gå omkring ett tag och städa när det blev som mest spännande.

Nu har jag upptäckt en sak, om man inte är i beta så kan man inte se rödljus "gubbar"

Ikväll är det inga problem med suget igen. Det verkar vara var 2-4 dag som problemen kommer. Hmmmm

• Jossebell

he he, själv drömmer jag bara sexdrömmar...

Nu bär det iväg på prommis in till stan.

• Jossebell

hej igen,
    nu har vi promenerat, sovit och varit på 40-års kalas. Tjejen som fyller år går också på pulver fast xtravaganza så hon fixade kaffe åt mig och tonade ner uppståndelsen över att jag inte åt av pajer och kladdkakor.
    Det gick bra, jag tycker ändå det är så läskigt med massa nya människor så jag skakade så jag kunde ändå inte dricka kaffet. (fjanterier)
    Nu har jag mitt lördagsgodis kvar som består av ett stort glas pepsimax som jag ska ta till CSI.

Här skulle behövas städas men det får bli en annan gång.

Apo hade inga stickor hemma för det var beställningsvara. (kommunens största apo) Men jag får dem på tis. 91kr ska de kosta.

Jag brukar ju träna mina 3pass på söndagar men det får nog bli två i morrn för jag vill inte missa hockeyn Så streetdancen får utgå och det blir bara bodylow och pilates. Träningen hemma har gått lite dåligt så jag måste komma igång igen. Men 30 min rask prommis i halkan idag är ju inte helt fel. Sedan ungefär lika mycket till på stan men det får man ju inte räkna eftersom man inte får nån puls av rännande i affärer.

Svar på tråden Vi som dricker.... CK-tråden part III