Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Anmäla en kund

PinkSugar skrev 2015-05-07 13:32:24 följande:

TS verkar ha ett väldigt fattigt liv. Rekommenderar henne att ta en massa extrapass på jobbet och skaffa en hobby

Du om TS tar extra pass på jobbet upptäcker hon säkert att människan är inne varje dag
    puss skrev 2015-05-08 17:29:56 följande:

Tråden är full av pretton till pakethämtare ser jag. Typiskt fl!!!

Till ts: styrkekram!! Dem är bara avundsjuka.

Dem!!!!!!!

Styrketräning till dig
    framfet skrev 2015-05-08 23:48:06 följande:

Ni behöver inte göra er löjlig över vad TS skriver. Uppenbarligen är ni själva inga postOmbud Och vet vad ni snackar om.

Till TS. Paket från Kina och andra länder från Asien är inte de du ska oroa dig för och anmäla. Många beställer ifrån ebay och aliexpress bland annat.

Det du ska oroa dig för är de vit, vadderade och platta påsarna med postförskott där kunden alltid betalar kontant och inte vill ha kvitto. Dessa kan du med fördel anmäla. Dessa brev kommer oftast från samma företag från Sverige.

Som när jag köpte fel ersättning till dottern i h skulle skicka påsarna till en kompis och fick förklarar för det korkade postombudet att det inte var knark utan just mjölkersättning
    framfet skrev 2015-05-11 23:15:58 följande:
    Inte alls samma sak. men jag förstår att det är svårt att förstå när Man inte jobbat som postombud själv.
    Du ska lämna ut paketen inte agera tull
Svar på tråden Anmäla en kund