Min dotter..
Pga att pappan inte kan föra ett normalt samtal och att det bara skulle vara på hans villkor, ha kunde tex säga spydigt att jag skulle jag säga att hon kan ha den råsa mössan idag så skulle du säga emot direkt och säga att nää den vita ska hon ha, men jag fungerar inte så men det har han ljugit ihop till soc bland mycket annat som jag fått skit för. Dels har han ADHD och är våldsam skriker mycket och kan ta till händerna bla slå sönder saker och dörrar. Jag har försökt många gånger att få honom att prata o samarbeta till vi kommer till en gemensam lösning men det ska bara var på hans villkor, därör blev hon LVuad hos farmor och skyddad där, men jag känner också att skulle jag stämma farmor så vet jag inte vad hans skule ta sej till mot oss. Dottern har tom frågat om jag inte får sova över hos dom, men det fungerar ju inte så då sätter hon sej med ryggen till och jag får leda henne till nåt roligt istället, hade en liten godispåse med mej till henne och en film så jag sa till farmor att hon ska nog få lite godis o sätta på filmen så hon kommer på andra tankar sedan var det bara för mej att cykla därifrån med dåligt samvete.