• Anonym (jävligt less)

    hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?

    Nu har jag fått nog av att sambons telefon vuxit fast i handen på honom vilket leder till att han inte hinner hjälpa till ett skit här hemma.

    Det har varit tjat från mig i flera år nu men det har snarare eskalerat.

    Så nu ska telefon dö!

    Hur gör man? Den är vattentålig

  • Svar på tråden hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?
  • Anonym (P Nice)

    Ett diskret sätt är att smörja in telefonen med honung och slänga in den i en bikupa.

  • Anonym (*)

    Jag hade kastat ut mannen, på sätt slipper jag telefonen också.

    Vem vill ha en respektlös man?

  • Anonym (hehe)
    Anonym (P Nice) skrev 2015-05-10 13:15:07 följande:

    Ett diskret sätt är att smörja in telefonen med honung och slänga in den i en bikupa.


    Haha. Vad roligt. Och ja, mycket diskret Skrattande

    Plocka ut simkort plus minneskort, repa lite på dem med en kniv och lägg dem i vatten över natten. Stoppa tillbaka dem i telefonen. Kan fungera Flört
  • Anonym (A)
    Anonym (jävligt less) skrev 2015-05-10 13:03:01 följande:

    Nu har jag fått nog av att sambons telefon vuxit fast i handen på honom vilket leder till att han inte hinner hjälpa till ett skit här hemma.

    Det har varit tjat från mig i flera år nu men det har snarare eskalerat.

    Så nu ska telefon dö!

    Hur gör man? Den är vattentålig


    Det bästa är nog att inte förstöra mobilen alls utan att vara vuxen och ta upp saken med mobilen för att försöka få en förändring.
  • Anonym (:)

    Doppa in någon slags vätska som är frätande och gör att den smälter?

  • Anonym (T)

    Om du inte vill köpa en ny så har du inte sönder telefonen. Sluta tjata och prata istället med varandra.

  • Anonym (Kalle)

    Lägg den i vatten en stund. Torka av den och inget syns på utsidan...

    Men i övrigt håller jag med om ovanstående. Det vuxna är att inte göra sönder den utan prata med sin man om saken.

  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Kalle) skrev 2015-05-10 14:31:27 följande:

    Lägg den i vatten en stund. Torka av den och inget syns på utsidan...

    Men i övrigt håller jag med om ovanstående. Det vuxna är att inte göra sönder den utan prata med sin man om saken.


    Ops, såg nu att den är vattentålig. Då blir det svårare :-/
  • Pentra

    Om det verkligen är det du vill; 3 sekunder i en mikrovågsugn och det är adjöss med både mobil och simkort och minneskort.
    Men minneskortet innehåller kanske många fina gemensamma minnen etc, så, om du har något hjärta, plocka gärna ur det först...

    Med vänlig hälsning,
    Pentra

  • Anonym (H)
    Anonym (P Nice) skrev 2015-05-10 13:15:07 följande:

    Ett diskret sätt är att smörja in telefonen med honung och slänga in den i en bikupa.


    Hahaha!!
Svar på tråden hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?