1 åring vägrar äta riktig mat! Aldrig nöjd?!
Jag behöver hjälp från er! Min dotter är 1 år och helammar fortfarande. Hon vägrar mat, speciellt burkmat. Jag låter henne äta själv men hon bara kladdar. Jag har verkligen provat allt men hon vill bara ammas.
Vi har pratat med bvc och fick tid till BUP men det var helt fel ställe för oss. Hon har avstannat i vikt och det verkar inte beskymra bvc men det bekymmrar mig och pappan till henne. Dels för att hon har börjat gnälla hela tiden och sjukt mammig och tuttig av sig, och hon har varit det enda sen 6 månader.
Hon kan krypa men inget mer. Hon har fullt med tänder så visst att dom oxå har spelat in men ärligt talat, jag börjar bli väldigt trött på att HELamma och en sjukt mammig "bebis" som inte längre är en bebis typ.
Dumt o tänka så, men jag ser massa andra 1 åringar som hoppar o far rundor och äter samma mat som resten av familjen. Medans här sitter jag och ammar min 1 åring på middagen samtidigt som hon bara gnäller och är aldrig nöjd. Hon skriker riktigt högt och dunkar sitt huvud i väggen jämt och ständigt och börjar sedan gråta. Varför gör hon så ens??!!
Jag vet inte vad jag ska göra mer :( . Jag vill att min lilla dotter ska vara lika glad som andra 1 åringar och åtminstone kunna äta lite
Tips råd hjälp?