Tjejer med tatueringar
Till killar: Vad tycker ni om tatuerade tjejer/kvinnor?
Smaken är som baken och alla tycker olika. Jag själv har inget emot det, jag tycker det kan vara riktigt snyggt :) Vissa passar i det mer än andra och oftast har det väl mer med vad det är för tatuering än att det är en tatuering.
Beror helt på tatueringar och tjejen.
Men typ suicidegirls är riktigt sexiga!
så länge dom håller sig borta från ansikte och hals kunde jag inte bry mig mindre
Ingen egentlig åsikt mer än att det känns lite trashigt om det är drakar och feta djur på kroppen.
Bekräftelsebehov tänker jag.
Kan inte låta bli att tycka att det ser riktigt skabbigt ut. Oavsett det är män eller kvinnor. Tycker inte om tatueringar över huvud taget.
Kan inte låta bli att tycka att det ser riktigt skabbigt ut. Oavsett det är män eller kvinnor. Tycker inte om tatueringar över huvud taget.
Värst av allt är "tramp-stamp" alltså svanktattis eller olika typer av tribals (oavsett kön) men det värsta av allt - piercing!! Skiter i om den sitter i navlen eller i värst av allt, i ansiktet .... snacka om trailer-trash. Pärla i näsan eller stav i ögonbrynet ...men helvete - rikta upp verksamheten. Antagligen får ni något ut av det .. som killar med tribals o piercings, haha.
Gemensamma nämnare - förort, unga föräldrar, Ullared, Lyxfällan, bidrag.
Fördomar??? Näää, i helvete heller, statistiskt underlag - Yepp!!
Det går fetbort. Typaktigt och otrevligt.