Tjejer med tatueringar
Till killar: Vad tycker ni om tatuerade tjejer/kvinnor?
Till killar: Vad tycker ni om tatuerade tjejer/kvinnor?
Min nya kvinna har två tattisar en på skuldran o en på ankeln ....tycker väldigt mycket om henne men - tycker i alla fall det är trailer trash med tattisarna. Minst den ena är inte hon själv utan är inflytande från hennes ex, synd på en fin tjej. Jag gillar henne ändå förstås men hade föredragit henne utan. Fattar inte...
Men, hon gillar raggarstuket, mc och tycker gaddningar är helt ok. Trots detta är hon en bildad kvinna ..... i sitt nya liv. Ibland tror jag hon verkligen ångrar sig trots att hon inte medger det.
Gör för fan inget du kan ångra! Hur frän är en tramp-stamp när du är 50 o den hänger ner på knävecken... tänk för faan!!
Färga håret, raka huvudet o klä dig som en pajas - det kan man ändra på när man ångrar sig - FATTA!!!
Jag kan dölja mina tatueringar men folk kan inte dölja att de är dömande. Hur kan man ens få för sig att man vet hur en människa e pga en tatuering. Nä fy
Jag är fet - du är tatuerad - jag kan banta!!
Sitt ner - håll mun!
Nää, men allvarligt - förändra sin kropp på det viset antyder taskigt självförtroende och borde korrigeras på andra vis.
Återigen - kolla Lyxfällan, Ullared, Baren, Big Brother ..you name it.
Gemensam nämnare - trailer trash, förälder vid 16, separerad vid 15, trimmad BMW, gillar drifting och köper all elektronik på krita men har alltid största tn:n och typ 5 mobiler....
Och så undrar de vad som hänt... vad fan!! Reality check!!
Gå och pierca ihop organet med ögonbrynet så blir det bättre tv när du kommer med i Lyxfällan, hahahaha
Sitt ner - håll mun!
Nää, men allvarligt - förändra sin kropp på det viset antyder taskigt självförtroende och borde korrigeras på andra vis.
Gemensam nämnare - trailer trash, förälder vid 16, separerad vid 15, trimmad BMW, gillar drifting och köper all elektronik på krita men har alltid största tn:n och typ 5 mobiler....
Gå och pierca ihop organet med ögonbrynet så blir det bättre tv när du kommer med i Lyxfällan, hahahaha
Oh shit, TACK!! Vilken insikt, jag har hela mitt liv lidit av föööör mycket självförtroende, jag har alltid lyckats med brudar, jobb och maträtter
Fan vad skönt - jag kan vara lite normal också!!!
Anklaga mig för vad fan du vill men - ta inte upp självförtroende-biten, det råder jag dig. Där har du inget att hämta!! Moooahahahahaha
Sitt ner - håll mun!
Anna nym:
Det är väldigt uppenbart att du inte har en aning om vad du pratar om.
Jag själv jobbar som tatuerare och möter alltså de som tatuerar sig dagligen. Majoriteten (överhängande majoritet) är bildade, allt mellan 18-60 (snittar nog runt 30), har tänkt länge på vad de vill göra, har inget av de övriga saker du nämner. Snarare är det fåtalet som passar in i den kategorin.
Sen diskuteras det ju även ganska flitigt just det här "hur ser det ut när du blir gammal och huden hänger". Ja, du, som om att man skulle vara så jävla mycket nöjdare med sin hängande röv bara för att den var otatuerad?
Snarare kan man roa sig på ålderdomshemmet genom att leta reda på gamla tatueringar mellan rynkorna och berätta historien bakom den. Få sig ett gott skratt på köpet kanske.
Idioter kommer i alla former, med eller utan tatueringar.
Självklart - om jag levde på att gadda folk så skulle jag ju också hävda det du gör.
Tycker fortfarande att tatueringar, silikonpattar, fettsugning och annat är ett utslag av andra problem - sorry, du borde vara arbetslös!!
Man kan hävda alla möjliga anledningar till sin tatuering men - påfallande ofta kommer det från annan person som påverkat. Inte många ser vad det innebär att förändra sin kropp permanent.
Fränt nu - skämspåse sedan!!
Men visst, det hjälper ju oss andra att se vilka man ska kryssa förbi så...keep up the work!!
Självklart - om jag levde på att gadda folk så skulle jag ju också hävda det du gör.
Tycker fortfarande att tatueringar, silikonpattar, fettsugning och annat är ett utslag av andra problem - sorry, du borde vara arbetslös!!
Man kan hävda alla möjliga anledningar till sin tatuering men - påfallande ofta kommer det från annan person som påverkat. Inte många ser vad det innebär att förändra sin kropp permanent.
Fränt nu - skämspåse sedan!!
Men visst, det hjälper ju oss andra att se vilka man ska kryssa förbi så...keep up the work!!