• Anonym (Hej)

Tjejer med tatueringar

Till killar: Vad tycker ni om tatuerade tjejer/kvinnor?

• Svar på tråden Tjejer med tatueringar
  • Anonym (Anna Nym)

Najs, då slipper jag ju stå vid budgettavlan o skämmas, hahaha
    Var ska du ha din nästa??? Är det utrymme kvar på svanken eller har inte tribalen gått hela vägen runt armen???
    Carpe Diem kanske?? På insidan av underarmen??
    Du blir helt unik - jag lovar!!!

• Anonym (E)
    Anonym (Anna Nym) skrev 2015-06-05 22:46:22 följande:

Najs, då slipper jag ju stå vid budgettavlan o skämmas, hahaha

Var ska du ha din nästa??? Är det utrymme kvar på svanken eller har inte tribalen gått hela vägen runt armen???

Carpe Diem kanske?? På insidan av underarmen??

Du blir helt unik - jag lovar!!!

Hörru "Anna", ska du inte ta och gå och lägga dig nu? Du har glidit runt hela FL och spridit dynga, jag lovat, din fredag blir inte roligare än så här så du kan lika gärna släppa bag-in-boxen och hasa i säng.
  • Anonym (EnAnnanAnnaDu lå)
    Anonym (Anna Nym) skrev 2015-06-05 21:22:59 följande:
    Min nya kvinna har två tattisar en på skuldran o en på ankeln ....tycker väldigt mycket om henne men - tycker i alla fall det är trailer trash med tattisarna. Minst den ena är inte hon själv utan är inflytande från hennes ex, synd på en fin tjej. Jag gillar henne ändå förstås men hade föredragit henne utan. Fattar inte...
    Men, hon gillar raggarstuket, mc och tycker gaddningar är helt ok. Trots detta är hon en bildad kvinna ..... i sitt nya liv. Ibland tror jag hon verkligen ångrar sig trots att hon inte medger det. 
    Gör för fan inget du kan ångra! Hur frän är en tramp-stamp när du är 50 o den hänger ner på knävecken... tänk för faan!!
    Färga håret, raka huvudet o klä dig som en pajas - det kan man ändra på när man ångrar sig - FATTA!!!
    Jag hoppas att du inte kör samma orerande framför din kvinna. Jag hade stått ut i två minuter max.
  • Anonym (Anna Nym)

Ingen bag-in-box inom synhåll.. sorry.
    Om jag kan bidraga med sanningar så lägger jag mig inte i första taget heller, man måste ju vakta mänsklighetens bästa. 
    Så - ledsen inte natti ännu!!

• BengtH

Det finns kvinnliga bilmekaniker, det finns manliga barnskötare, det finns norrmän som kan prata grekiska, det finns de som gillar korv-glass, det finns förlagsredaktörer som särstavar inlägg på familjelivs forum....sen finns det också 
    högutbildade akademiker som tatuerar sig.

Allt ovanstående är sk. undantag, majoriteten av de som tatuerar sig är lågutbildade sk. "white trash" folk. tjejerna jobbar på ica, hemtjänst eller byggmarknad, de fick barn tidigt, haft många tillfälliga sexpartners, åker till Ullared och på fyllecharter, tar sms-lån.

Som någon skrev har man dåligt självförtroende kompenserar man det med en tatuering, så att folk ska kolla och ge bekräftelse. Tatuerade killar är hantverkare, som tränar på gym, gillar att spela på travet, kolla fotboll, dricka öl, styla bilen.

• Tom Araya
    Anonym (Anna Nym) skrev 2015-06-05 22:35:37 följande:

Självklart - om jag levde på att gadda folk så skulle jag ju också hävda det du gör.
    Tycker fortfarande att tatueringar, silikonpattar, fettsugning och annat är ett utslag av andra problem - sorry, du borde vara arbetslös!!
    Man kan hävda alla möjliga anledningar till sin tatuering men - påfallande ofta kommer det från annan person som påverkat. Inte många ser vad det innebär att förändra sin kropp permanent.
    Fränt nu - skämspåse sedan!!
    Men visst, det hjälper ju oss andra att se vilka man ska kryssa förbi så...keep up the work!!

Kan du hävda att du inte konsumerar något som har utseende som syfte?

• Tom Araya
    BengtH skrev 2015-06-06 00:39:17 följande:

Det finns kvinnliga bilmekaniker, det finns manliga barnskötare, det finns norrmän som kan prata grekiska, det finns de som gillar korv-glass, det finns förlagsredaktörer som särstavar inlägg på familjelivs forum....sen finns det också 
    högutbildade akademiker som tatuerar sig.

Allt ovanstående är sk. undantag, majoriteten av de som tatuerar sig är lågutbildade sk. "white trash" folk. tjejerna jobbar på ica, hemtjänst eller byggmarknad, de fick barn tidigt, haft många tillfälliga sexpartners, åker till Ullared och på fyllecharter, tar sms-lån.

Som någon skrev har man dåligt självförtroende kompenserar man det med en tatuering, så att folk ska kolla och ge bekräftelse. Tatuerade killar är hantverkare, som tränar på gym, gillar att spela på travet, kolla fotboll, dricka öl, styla bilen.

Med tanke på hur stort behovet är i samhället av folk med de yrkena du nämner skulle jag inte kalla dem med nedsättande ord. Sådant säger mer om en människa än en tatuering.
  • Tom Araya
    Anonym (Anna Nym) skrev 2015-06-05 21:22:59 följande:

Min nya kvinna har två tattisar en på skuldran o en på ankeln ....tycker väldigt mycket om henne men - tycker i alla fall det är trailer trash med tattisarna. Minst den ena är inte hon själv utan är inflytande från hennes ex, synd på en fin tjej. Jag gillar henne ändå förstås men hade föredragit henne utan. Fattar inte...
    Men, hon gillar raggarstuket, mc och tycker gaddningar är helt ok. Trots detta är hon en bildad kvinna ..... i sitt nya liv. Ibland tror jag hon verkligen ångrar sig trots att hon inte medger det. 
    Gör för fan inget du kan ångra! Hur frän är en tramp-stamp när du är 50 o den hänger ner på knävecken... tänk för faan!!
    Färga håret, raka huvudet o klä dig som en pajas - det kan man ändra på när man ångrar sig - FATTA!!!

Vad är det för fel på dig då som har en sådan kvinna du ser ner på?
  • redwine
    Anonym (Hej) skrev 2015-05-12 10:28:16 följande:

Till killar: Vad tycker ni om tatuerade tjejer/kvinnor?

Vadå tycker?

Finns väl inget mer avtändande.....

En kvinna, skall vara kvinna
    och inte en duk för taskiga nybörjar konstnärer
  • Tautolog

Är en tatuering gjord med finess så är det en fördel! Finns syfte, tanke osv så är det en positiv sak. Men även om det inte finns så är det ett personligt val som betyder något för personen. Att döma en person för att den har en tatuering är rätt snarstucket anser jag.

Svar på tråden Tjejer med tatueringar