• Nataliaxac

Precis plussat!!

Hej vänner!

Jag har precis plussat och är alldeles överlycklig!! Är då i vecka 5 (4+0)

Är det några fler än jag som plussat och är beräknad till januari-februari??

Herregud vilken lycka!!!'

En annan fråga, har världens trevligast sura uppstötnigar och gaser, har ni erfarna några tips?

• Svar på tråden Precis plussat!!
  • hsh
    Nataliaxac skrev 2015-05-12 15:43:46 följande:

Hej vänner!

Jag har precis plussat och är alldeles överlycklig!! Är då i vecka 5 (4+0)

Är det några fler än jag som plussat och är beräknad till januari-februari??

Herregud vilken lycka!!!'

En annan fråga, har världens trevligast sura uppstötnigar och gaser, har ni erfarna några tips?

Åh hej kompis!! Jag plussade igår Hade missfall i januari och har sen dess väntat på ett plus, hade mer eller mindre gett upp så kom det ett! Jag rapar jättemycket samt är gaaalet hungrig Man ska vara försiktig med stark mat! Det är väl typ det enda jag vet.
  • Nataliaxac

ååh vad kul!
    Vi hade försökt sen Januari och jag var helt övertygad om att jag inte kunde bli gravid då jag har haft tumörer i äggstockarna tidigare.
    Haha samma här rapar och rapar och kissar och kissar och är konstant hungrig.

• hsh

Vad kul att du blev motbevisad! Första barnet? Hur gammal är du? Jag har lite svårt att glädjas över min graviditet på grund av missfallet men hoppas innerligt att allt ska gå bra!

• Nataliaxac

Ja precis första barnet. Jag blir 25 iår :) du då?
    åh jobbigt! jag förstår, jag tänker att jag lever här och nu och därför tillåter jag mig själv att vara överlycklig. Det som händer sen är då. 

• haannah

Hej och GRATTIS!! 

Jag har också precis plussat igår, och är så himla lycklig! Fick missfall hösten -14, så det här är verkligen efterlängtat. Om jag räknat rätt är jag i v. 5 (4+3) idag. Herregud, nu vill jag bara att tiden ska gå snabbt! :)

Håller tummarna för att allt ska gå bra för både mig och er andra! 

• Nataliaxac
    haannah skrev 2015-05-13 17:44:46 följande:

Hej och GRATTIS!! 

Jag har också precis plussat igår, och är så himla lycklig! Fick missfall hösten -14, så det här är verkligen efterlängtat. Om jag räknat rätt är jag i v. 5 (4+3) idag. Herregud, nu vill jag bara att tiden ska gå snabbt! :)

Håller tummarna för att allt ska gå bra för både mig och er andra! 

Ja eller hur? räknar timmarna hela tiden hahah.. Det lustiga äär att tiden gick så fort innan plusset men nu går den jätte långsamt. 

Har ni bokat BM?
  • Nataliaxac
    lillafrur skrev 2015-05-13 19:00:50 följande:

Super grattiiiiis! Vart bor ni?

Jag är från Sthlm men bor i Umeå fram tills nästa år :) du då?
  • haannah
    Nataliaxac skrev 2015-05-13 19:21:29 följande:
    Ja eller hur? räknar timmarna hela tiden hahah.. Det lustiga äär att tiden gick så fort innan plusset men nu går den jätte långsamt. 

Har ni bokat BM?
    haha jag vet, galet tråkigt att det går så sakta nu!
    Nej det har vi inte gjort, men gör nog det nästa vecka eventuellt, vet att man kan få vänta några veckor :) 

GUD vad spännande det här är, första barnet! :) 
Svar på tråden Precis plussat!!