cajjulin skrev 2015-05-14 13:10:04 följande:
[quote=75298230][quote-nick]Petite Chérie skrev 2015-05-14 12:07:50 följande:[/quote-nick]
Inte i vanliga fall, men kanske om man flyttar ihop så pass snabbt.
Nej du, TS. Det känns som att du begått ett misstag här. Att redan störa dig på så mycket efter 10 månader är inte ett bra tecken. Och att du stör dig på att han är i sitt eget hem och funderar på att köra ut honom så att du kan ta hem kompisar låter helt galet. Vill jag ha ensamtid så går jag iväg, inte fan sitter jag och hoppas att han ska försvinna i några timmar.
[/quote
Misstag på vilket sätt menar du?
Nej jag förstår vad du menar, men om man vill vara hemma med sina vänner i vårt gemensamma hem hur skulle du göra då?
Grejen är enda sen första dagen vi träffades så har vi varit med varandra varje dag så kanske är därför jag stör mig så mycket jag vet ej.
Om det är bra eller dåligt beror väl kanske lite på att jag går igenom en livskris nu och träffade min pojkvän när jag mådde som sämst men blev sjukt kär i han.
Jag försöker förstå vad det är som
Gör att jg stör mig bara.
Alltså, vi bor i ett hus så han kan ju få övervåningen då, OM jag nu någonsin skulle komma på tanken att ta hem folk och säga åt honom att han inte var välkommen. Det är något jag aldrig skulle få för mig.
Jag är med min sambo varje dag förutom när han reser i jobbet och jag hatar att vara utan honom. Vi har varit tillsammans i evigheter.
Ptja.. Det kan ju vara så att du inte egentligen är kär. Det säger jag inte för att vara elak på något sätt nu, utan du säger att du träffade honom när du mådde dåligt. Kan det ha varit så att du bara behövde någon och nu inser att det faktiskt inte är kärlek på det sättet? Jag älskar mina vänner till exempel, men jag skulle avsky att bo med dem.