Inlägg från: Anonym (Jen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jen)

Skägg?

Anonym (Fult med ovårdat skägg) skrev 2015-05-14 20:16:30 följande:

Varför är det modernt för män nu att skaffa könshår i ansiktet? Ok med lite stubb men detta växande bland män. Fattar inte, varför dölja sitt ansikte på ett fult sätt?

Undrar också detta. Det känns som att alla mön över 30 har skägg idag. Eftersom jag tycker att det är så otroligt fult och ser ovårdat ut så dras jag numera bara till yngre som saknar skägg.
  • Anonym (Jen)
    Dr Nail skrev 2015-05-14 21:32:58 följande:
    oh rly? De yngre har skägg oftare än de äldre, därför det är betydligt mer inne idag att ha skägg än det var förr i tiden. Med förr i tiden menar jag typ 50 år sedan, inte Vikingatiden....hur som helst, det är just de unga idag som är skäggigast :D
    Visst har yngre oftare skägg nu än tidigare, men över 30 så har i princip alla män det. Och eftersom jag verkligen avskyr skägg så går det inte att hitta nån snygg då. De förstör ju sina utseenden på det.
  • Anonym (Jen)
    Anonym (Skägg?) skrev 2015-05-14 22:22:22 följande:

Oavsett religion är det inte snyggt med skägg som växer all over the place. Killar vill att musen ska vara rakad så raka ansiktet god damn it. Kanske finns ett samband mellan män som rakar sig själva och vill ha en rakad mus?

Den obehagliga upplevelsen att bli slickad av en man som inte är slätrakad dessutom...
  • Anonym (Jen)
    Dr Nail skrev 2015-05-15 11:25:48 följande:
    Hm. Intressant hur folk tycker olika. Fick höra av en tysk tjej bara förra veckan på en fest: "don't you know? Girls are crazy about beards!"
    Det får stå för henne. Jag diskuterade skägg med kvinnorna i min släkt i förra veckan då min bror dök upp på ett släktkalas med skägg. Samtliga tyckte då att skägg inte var fint. Mest upprörd var vår mor som avskyr skägg på män och aldrig någonsin har tyckt att en man med skägg är snygg. Själv brukar jag säga till min pojkvän att raka sig så fort han nått över tvådagarsstubb, eftersom det ser så förbaskat ovårdat ut med en kille som har ansiktsbehåring.
Svar på tråden Skägg?