Skägg?
Varför är det modernt för män nu att skaffa könshår i ansiktet? Ok med lite stubb men detta växande bland män. Fattar inte, varför dölja sitt ansikte på ett fult sätt?
Varför är det modernt för män nu att skaffa könshår i ansiktet? Ok med lite stubb men detta växande bland män. Fattar inte, varför dölja sitt ansikte på ett fult sätt?
Ordentligt vårdat, trimmat skägg - Skitsnyggt!
Har nog aldrig attraherats av en man utan skägg..hm.
En del kan vara ursnygga med skägg. Men då krävs det att det är välvårdat och snygg skäggväxt.
Oavsett religion är det inte snyggt med skägg som växer all over the place. Killar vill att musen ska vara rakad så raka ansiktet god damn it. Kanske finns ett samband mellan män som rakar sig själva och vill ha en rakad mus?
Det börjar bli ute med skägg igen nu :) en del är snygga med lite skägg, men långt nej fy ocj usch!
Den som ändå hade en vettig skäggväxt... känner mig helt jävla off just nu pga av det jävla modet, enda som kvinnor snackar om är folks skägg... har alltid velat ha så är inte pga av trenden jag skulle vilja ha men nu blev det ju drygt att va skägglös...
Oavsett religion är det inte snyggt med skägg som växer all over the place. Killar vill att musen ska vara rakad så raka ansiktet god damn it. Kanske finns ett samband mellan män som rakar sig själva och vill ha en rakad mus?
Visst har yngre oftare skägg nu än tidigare, men över 30 så har i princip alla män det. Och eftersom jag verkligen avskyr skägg så går det inte att hitta nån snygg då. De förstör ju sina utseenden på det.
Skägg är snyggt i sällsynta fall. Majoriteten av männen gör bäst i att hålla ansiktet lent. Skyr tatueringar som pesten.
Det får stå för henne. Jag diskuterade skägg med kvinnorna i min släkt i förra veckan då min bror dök upp på ett släktkalas med skägg. Samtliga tyckte då att skägg inte var fint. Mest upprörd var vår mor som avskyr skägg på män och aldrig någonsin har tyckt att en man med skägg är snygg. Själv brukar jag säga till min pojkvän att raka sig så fort han nått över tvådagarsstubb, eftersom det ser så förbaskat ovårdat ut med en kille som har ansiktsbehåring.
Kanske har med islam att göra?
imgur.com/gallery/vsQ1ZOn <- Den killen tillexempel. Riktigt snygg när han fixat till sitt skägg... ;)