• ElliK

BF januari 2016

Äntligen plussade jag i söndags. Är bara i vecka fem och har bf 16 januari 2016. Alla ni andra som har bf i januari, låt oss följas åt under resan. :)

Själv har jag ett barn sen innan, en son, som blir 1,5 år i juni. Har försökt med syskon sen i december.

• Svar på tråden BF januari 2016
  • Gravidigen1985
    Nelly12345 skrev 2015-05-18 16:48:52 följande:

Vart i sthlm? Jag har med bf 13/4 och väntar 4e barnet :)

Jag bor ute i Hässelby,var bor du? :)

Jag tycker magen är hur stor som helst redan,för den är så svullen! Upplever du det med? Tänkte att det kanske lätt blir så när man fått barn innan! :)
  • Gravidigen1985

Jag tycker magen är hur stor som helst redan,för den är så svullen! Upplever du det med? Tänkte att det kanske lätt blir så när man fått barn innan! :)
  • Gravidigen1985

• Gravidigen1985

• boniish

Hej !!

Hoppar in här , kollade gravtest i söndags & plussade enligt mödravården är ja i V.6 (5+2) idag men var och kollade ultra Ida då ja fick en rosa blödning och sen inget mer. Enligt ultra & läkaren är ja i v 4 Max och skulle återkomma då man inte kan se något,

• Ljh87

Måste kolla med er, är det vanligt att man känner sig frusen i början av en graviditet? Känner mig lite småkall hela dagen! Andra symptom hittills är lite illamående från och till under dagen, växtvärk i livmodern, toabesök ofta och svullen mage mot slutet av dagen. Jag får flytta ut skärpet två hack jämfört med morgonen! Och så de superkänsliga brösten.. Hur mår ni andra?

• mhpo

Hejsan, hoppar in här med er :)
    Plussade igår med BF runt 25 januari. Tidigt så vi får väl hoppas att lilla livet vill stanna kvar där inne. Har en dotter sedan juni 2013 bor i Stockholm. Ni andra som redan har barn, hur tätt i mellan blir det för er?

Mina symtom hittills är kissnödiget, lite trött och lite flåsig när jag går i trappor. Men det lör väl bli mer vad det lider.

Grattis till oss alla :)

• AnneliR
    Ljh87 skrev 2015-05-19 16:35:43 följande:

Måste kolla med er, är det vanligt att man känner sig frusen i början av en graviditet? Känner mig lite småkall hela dagen! Andra symptom hittills är lite illamående från och till under dagen, växtvärk i livmodern, toabesök ofta och svullen mage mot slutet av dagen. Jag får flytta ut skärpet två hack jämfört med morgonen! Och så de superkänsliga brösten.. Hur mår ni andra?

Jag har också känt mig frusen sen plus, är lite smått frusen annars också men det har blivit värre nu. Jag känner av illamående ibland, ömma bröst (främst på em/kvällen) halsbränna och molvärk. Mår överlag ganska bra :) vilken vecka är du i?
  • AnneliR
    mhpo skrev 2015-05-19 16:56:37 följande:

Hejsan, hoppar in här med er :)

Plussade igår med BF runt 25 januari. Tidigt så vi får väl hoppas att lilla livet vill stanna kvar där inne. Har en dotter sedan juni 2013 bor i Stockholm. Ni andra som redan har barn, hur tätt i mellan blir det för er?

Mina symtom hittills är kissnödiget, lite trött och lite flåsig när jag går i trappor. Men det lör väl bli mer vad det lider.

Grattis till oss alla :)

Grattis till plus! :) jag har två barn sen tidigare, en 5-åring och en 4-åring. Har haft två mf i rad innan jag nu blev gravid igen, har bf 23 Jan, så nästan samtidigt som du :) håller alla tummar o tårtan att det här går vägen! :)
Svar på tråden BF januari 2016