Ledsen mamma
Hej, tänkte skriva här och få lite råd vad jag ska göra då min dotter som är 6 år blir utfryst av grannbarnen.. Alla andra barnen får vara med och leka förutom mitt barn. När hon försöker prata med dom då får hon höra kommentarer som " är det någon som pratar? Vi hör inget?? Ingen vill prata med dig.." Jag blir så ledsen av att få höra sånt. Men har inte vetat vad jag ska göra.. Även viskar barnen till varandra och helt plötsligt bara att vi vill inte leka med dig.. Samma gällde här om dagen då mitt barn hade hittat en ny kompis att leka med men då viskade ett barn till henne något och dom stog och viska och efter detta har mitt barn fått höra att ingen vill leka med henne.. Barn kan vara så elaka mot varandra och själv är jag uppvuxen att man ska ta med alla barn.. Och aldrig lämna någon utanför.. Vad skulle ni göra?? Är bara orolig för min dotter då hon försöker allt för att hon ska dyga och att dom ska leka med henne. Föräldrarna till dom andra tycker att dom ska lyssna på deras barns vilja. Men va faan vart nånstans går gränsen.. Tack för svar på förhand..