• Caylyn

BIM juni 2015

Hänger gärna med här. Har äl vilken dag som helst nu. Tredje försöket på första. Två stycken mf tidigare. Lite nervöst att jag ska läsa testerna fel då jag ska göra insemination för tredje gången.

• Caylyn

Tror nog det är dags i morgon. Ser rätt positivt ut tycker jag
  • Caylyn

Uppdaterad lista:

ÄGGLOSSNING

18/5 Caylyn

22/5 miamarina84

23/5 Aniroma, gruvan

20-25/5 Desideri

25/5 kastrullen

29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie

31/5 jeniii888

2/6 mkes

BIM

2/6 Caylyn

3/6 miamarina84, Desideri

4/6 gruvan, Fian88

7/6 Nystjärna

8/6 kastrullen

12/6 Angdev

13/6 Nirvie

14/6 Jeniii88

17/6 mkes

• Caylyn
    Nystjärna skrev 2015-05-17 18:19:34 följande:

Det där ser ju väldigt positivt ut :) Stort grattis :)

Jag hoppas bara nu att morgondagens inseminering tar sig.
  • Caylyn

Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går

• Caylyn
    Fian88 skrev 2015-05-17 21:30:00 följande:

Lycka till!!

Är du frivilligt ensamstående?

Inte frivilligt ensamstående men jag har inte haft turen att träffa någon och jag är 35. Vill jag ha barn så får det bli på egen hand.
  • Caylyn
    HardrockGoddess skrev 2015-05-18 15:55:24 följande:
    Sjunger upp i kör och säger "Heja dig!"

Kan du berätta om sprutan de använder vid inseminering? Jag är så desperat här så jag funderar på att vi både ska köra sex och att jag inseminera min mans sperma. Den biologiska klockan tickar här med!!! :)
    Det är bara en tunn kateter men de går ju direkt in i livmodern med de små rackarna. Får ju förkorta simtiden för dem Tungan ute. Det hela är ju över på några minuter. Du kan ju alltid kolla på klinikens hemsida. De har information om heminseminering.

www.storkklinik.dk
  • Caylyn

Ville bara säga tack för alla uppmuntrande lyckoönskningar. Det betyder mycket, speciellt som det inte är många i min familj som stöder mitt beslut men det är deras problem och inte mitt. Nu ska jag bara stå ut med att vänta i 2 veckor innan jag tar grav testet de skickade med mig hem. Hoppas bara att det tar sig.

• Caylyn
    Nirvie skrev 2015-05-19 06:59:18 följande:

Finns alltid folk med åsikter hit eller dit. Ett planerat, älskat och efterlängtat barn med en förälder lär få det bättre än alla de barn som har oturen att få två icke närvarande föräldrar som helt enkelt inte bryr sig om sina barn. Jag tycker det är starkt av dig att göra det som känns rätt för dig och jag hoppas och tror att dina nära kommer att stötta dig i detta ändå tillslut. Jag hade samma planer innan men hade turen att träffa min kille innan jag blev redo för att ta det steget. Jag vet att jag skulle ha ångrat mig livet ut om jag istället skulle låtit tiden springa iväg och således "välja" att vara barnlös.

Jag har min syster som stöttar mig till 110% hon är dessutom säker på att det kommer ta sig. Hon och systersonen (3 år) följde med till kliniken. Fick ett gott skratt när jag kom ut efter behandlingen och får frågan av pojken om det fanns en bebis i min mage nu. Tror nog att resten av familjen ändrar sig när det väl är dags. I annat fall så är det deras problem. Jag tänker inte låta deras åsikter stå i vägen för min lycka.
  • Caylyn

Det blir en hel del väntan för oss alla. Först väntar vi på äl på ett sätt eller ett annat och sedan väntar vi igen. Tycker att efter äl kan väl tiden bara hoppa fram 2 veckor ????

Svar på tråden BIM juni 2015