BIM juni 2015
Hänger gärna med här. Har äl vilken dag som helst nu. Tredje försöket på första. Två stycken mf tidigare. Lite nervöst att jag ska läsa testerna fel då jag ska göra insemination för tredje gången.
Hänger gärna med här. Har äl vilken dag som helst nu. Tredje försöket på första. Två stycken mf tidigare. Lite nervöst att jag ska läsa testerna fel då jag ska göra insemination för tredje gången.

Uppdaterad lista:
ÄGGLOSSNING
18/5 Caylyn
22/5 miamarina84
23/5 Aniroma, gruvan
20-25/5 Desideri
25/5 kastrullen
29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie
31/5 jeniii888
2/6 mkes
BIM
2/6 Caylyn
3/6 miamarina84, Desideri
4/6 gruvan, Fian88
7/6 Nystjärna
8/6 kastrullen
12/6 Angdev
13/6 Nirvie
14/6 Jeniii88
17/6 mkes
Det där ser ju väldigt positivt ut :) Stort grattis :)
Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
Lycka till!!
Är du frivilligt ensamstående?
. Det hela är ju över på några minuter. Du kan ju alltid kolla på klinikens hemsida. De har information om heminseminering.Ville bara säga tack för alla uppmuntrande lyckoönskningar. Det betyder mycket, speciellt som det inte är många i min familj som stöder mitt beslut men det är deras problem och inte mitt. Nu ska jag bara stå ut med att vänta i 2 veckor innan jag tar grav testet de skickade med mig hem. Hoppas bara att det tar sig.
Finns alltid folk med åsikter hit eller dit. Ett planerat, älskat och efterlängtat barn med en förälder lär få det bättre än alla de barn som har oturen att få två icke närvarande föräldrar som helt enkelt inte bryr sig om sina barn. Jag tycker det är starkt av dig att göra det som känns rätt för dig och jag hoppas och tror att dina nära kommer att stötta dig i detta ändå tillslut. Jag hade samma planer innan men hade turen att träffa min kille innan jag blev redo för att ta det steget. Jag vet att jag skulle ha ångrat mig livet ut om jag istället skulle låtit tiden springa iväg och således "välja" att vara barnlös.
Det blir en hel del väntan för oss alla. Först väntar vi på äl på ett sätt eller ett annat och sedan väntar vi igen. Tycker att efter äl kan väl tiden bara hoppa fram 2 veckor ????