BIM juni 2015
Hej! Hoppar in här. Äl om en vecka och BIM 12/6. Ny positiv energi den här månaden :)
Hej! Hoppar in här. Äl om en vecka och BIM 12/6. Ny positiv energi den här månaden :)
Hallå ! Jag undrar om npgon har någon erfarenhet av clearblues digitala ägglossningstest.. På mitt test så blev det ingen glad gubbe , det blev bara en cirkel och det betyder ju att jag inte har ägglossning men när jag drar ut Stickan så finns tvp blåa streck ? Ett kontroll streck och ett svagt vid sidan .. Vad betyder detta ?:/
En fråga.. Har någon eller har någon hört att man kan ha Äl sekret innan själva Äl?
Jag testar med cb digital och fick inget neg utslag igår på morgonen. Under dagen fick jag tydligt Äl sekret. Imorse hade jag en fast glad gubbe på cb testet.
Tror ni att Äl sker eller har skett? :)
Jag får det alltid några dagar innan ÄL :)
Jag får också ÄL sekret innan äl. Äl kommer nog snart som din glada gubbe visar :)
Grattis till er som plussat!!
Själv är jag i väntans tider..över en vecka kvar till BIM.
Samma här. Har bestämt att det blir test nästa söndag om mensen inte kommit. Tyvärr mest negativa tankar just nu.
7 dagar till bim. Känns som en evighet. Tyvärr vågar jag inte hoppas på plus efter 7 tidigare försök utan lycka.
Så, jag tog ett test imorse på BIM. Hade bara RFSU-test hemma (förutom cb.digital) och efter 5 min syntes en svaag svag skugga. men ändå tillräckligt för att jag ville offra ett cb-digital. Står framför testet och kollar på det, medan timglaset blinkade. sen dyker det upp "gravid 1-2"!!! jag kan inte riktigt fatta det, började gråta av glädje :)
Idag ska jag ner på stad för att köpa babysockor och ge till min man när han kommer från jobbet, blir en överraskning :)
På bilden så är rfsu-testet ca 30 min gammalt, och då syns strecket starkare
Plussade imorse på BIM-2, ååååå, första försöket, hoppas verkligen lilla fröet vill stanna i magen <3 <3 Är det någon som har erfarenhet från dessa test? Kan jag lita på att det stämmer? Eller borde jag ta ett till? BF blir den 19/2 :D