• gullan83
    Mayy skrev 2015-06-03 13:10:05 följande:

Hej! Jag är ny här, hittade hit genom att google runt lite om barn och bim och sånt :) Slutade med p-piller i mars för att försöka få första barnet... hittills har inget hänt, men jag har bim i morgon 4/6 enligt min app. Hittills har jag bara haft mensvärkar i snart en och en halv vecka och inget annat. Tycker det är jobbigt innan bim, vill bara att antingen så ska mensen komma eller inte... inte såhär som att det hela tiden känns som att den ska komma men så är den inte där... Det får en ju bara att hoppas och bli knäpp?  Jag blir nog ganska överdrivet ledsen när det inte går för att ha testat så kort tid... men vill ju så gärna... 

Då kanske du är gravid??
  • gullan83
    Mayy skrev 2015-06-03 16:59:20 följande:

Jag hoppas och önskar, men det "känns" inte så om man nu kan känna det innan... Har aldrig gjort något test men tänkte göra det kanske när det är bim +1 om inte mensen kommit då? Nu känner jag mig jättepms:ig och började gråta förut för ingenting... så det kanske är kört denna månad :( 

Testa???
  • gullan83
    canada skrev 2015-06-03 18:07:39 följande:

Tog ett clearblue ni på eftermiddagen, inte jättestarkt men endå tydligt, så antingen har hcg ökat mycket under dagen eller så är de bättre än teststickan!

Håller tummarna att denna vill stanna kvar nu :)

Åååååå grattis :)
  • gullan83

Åååååå vad jag längtar känns som en evighet tills man har äl. Imorgon blir första försöket. Har äl på måndag

• gullan83
    Mayy skrev 2015-06-03 19:35:08 följande:

Jag ska se om jag vågar testa i morgon OM mensen inte kommit än. Hoppas hoppas... Men jag har inget test hemma men det kanske fungerar även om det inte är på morgonen eller???

Är du gravid spelar det ingen roll när du testar
  • gullan83
    Caylyn skrev 2015-06-03 20:17:01 följande:

Grattis till alla som har plussat. Så kul.

Jag fick hem CB's digitala test idag vilket var bra för jag hade en dålig dag och tvivlade på att det första testet visade rätt.

Det gjorde det :) Och naturligtvis bröt jag ihop igen och började gråta när det visade gravid i rutan. Förhoppningsvis kan det kanske gå in i hjärnan nu med.

Hoppas att ni andra plussar med snart.

Grattis
  • gullan83

Gaaah om mindre än 30 min kommer donator rejält nervös har äl på måndag men ver inte om vi kommer lyckas med att göra det idag

• gullan83
    Det vackraste skrev 2015-06-04 12:13:08 följande:

Ni inseminerar alltså fyra dagar före beräknad ägglossning? Lycka till!

Ja eftersom jag gör det hemma vet inte om jag kommer lyckas
  • gullan83
    Det vackraste skrev 2015-06-04 13:53:09 följande:

Gullan83: Det är samma som på vanligt sätt :) men klart att 4 dagar före äl är chansen lite mindre än dagen före eller samma dag som äl. Men det kan såklart bli ändå!

Lyckades sist på chansning så vi får se
Svar på tråden BIM juni 2015