• KaffeTös
    gullan83 skrev 2015-06-10 14:39:16 följande:
    Där ser man en svag skugga men som du säger dessa kan ge spökstreck när de är så svagt
    Ja jag ha också tyvärr sett många cb där plusset tillochmed varit ganska starkt men det har varit spök ändå, därför känner jag mig osäker.  

Ska testa imorgon igen, då med morgonurin då detta var efter att jag bara hållt mig tre timmar. 
  • KaffeTös
    gullan83 skrev 2015-06-10 15:30:14 följande:
    Jag fick starkt plus när jag var gravid med båda mina barn med dessa tester så är de starkt plus litar jag på det
    Ja jag fick också superstarkt senast och plussade då på BIM-3. Det slutade dock med MA i jan/feb. Längtar otroligt tills den dagen jag får se ett sånt pluss igen! 
  • KaffeTös
    Angdev skrev 2015-06-10 16:29:15 följande:

Kan du inte testa med ett som har veckoindikator om du känner dig osäker så slipper du spökstreck? :)

Jo, men det känns onödigt att slösa ett digitalt test innan de andra testen har blivit starka. Det digitala är ju inte lika känsligt. Testar med det sista cb plus imorgon och visar det inget då så får jag vänta istället.
  • KaffeTös
    Angdev skrev 2015-06-10 17:59:47 följande:

Med sonen så var mina test supersvaga och jag var tvungen att lägga på instagramfilter för att se något. Men blev övertygad när CBs test visade veckor. Men visst förstår jag dig, man är liite snål och vill inte slösa bort ett test i onödan :)

Men du testade igår och idag och har fått ev spök på båda?

Ja, om du klickar på visa endast mig så har jag lagt upp båda här. Igår var det på testlagrets sticka och det strecket var rosa (så hoppet höjdes ju lite) och idag testade jag med cb. Dock inte med morgonurin, höll mig i tre timmar bara men det ser så grått ut och har ju läst så mycket om spök på cb :(

Hoppas på lite mer klarhet imorgon! Oavsett om det är positivt eller negativt (hoppas ju såklart på positivt) så hoppas jag att det är mer tydligt vilket som iallafall.
  • KaffeTös
    Angdev skrev 2015-06-10 18:36:18 följande:

Testa imorgonbitti, om du nu är gravid (vilket jag tror om jag utgår ifrån dina test ) så kommer du inte bli mindre gravid och testet kommer vara tydligare :) Förväntar mig en fin bild imorgon 

Tack och jag hoppas att du har rätt! Håll tummarna nu! ;)
  • KaffeTös

Mina svaga tester de senaste dagarna får räknas som spök då mensen kom med besked imorse. Tråkigt. Jag var så säker på att testen skulle bli starkare. Bara att ta nya tag då :(

• KaffeTös
    Symetrical skrev 2015-06-11 10:21:06 följande:

Jag fick ju "mens", som visade sig vara en kraftig genombrottsblödning, så kan vara en idé att testa om ett par dagar igen. Har du bim idag, eller?

Ja BIM var idag. Det blödde väldigt mycket/kraftigt nu på morgonen, därför misstänker jag att det är mensen. Men kan genombrottsblödningar verkligen vara så kraftiga? hur många dagar blödde du när du fick det? Hoppas ju att det kan vara det jag fick nu men känns som att det är lönlöst att hoppas mer...

Samtidigt tyckte jag ändå mina svaga tester var tydliga, speciellt IRL och vännerna såg plus direkt på mina tester och misstänker därför tidigt missfall eller biokemisk graviditet snarare än mens. Men vem vet..
  • KaffeTös
    malre skrev 2015-06-11 11:39:44 följande:

Hoppas på det bästa,jobbigt att inte veta.

Vad är en biokemisk graviditet? Jag kanske borde veta det, men har ingen aning :( det dyker upp nya saker hela tiden....

Det är en mycket tidig graviditet och missfall som man får typ samtidigt som man plussar.

Känner mig så dum. Kände på tappen igårkväll och var alldeles öm och imorse började det blöda. Hoppas dock att det är mensen bara och inget tidigt missfall.
  • KaffeTös
    Symetrical skrev 2015-06-11 13:10:07 följande:

Skulle också tippa på tidigt missfall isf.

Jag blödde nästan exakt som min vanliga mens, ungefär lila mycket och en 3-4 dagar. Hade som vanligt lite mensvärk, men inget extremt. Hade inte en tanke på att det kunde vara något annat än mensen! Dock var det ju bara 8 dagar efter äl (har jämt så kort lutealfas) och eftersom du redan fått svagt positivt på gravtest lär ditt ägg ha fäst redan för ett tag sedan, men det kan vara som så att kroppen inte riktigt fattat att den är gravid än och därför ger dig en "vanlig mens". Du har inte koll på din temp!? Isf borde den sjunka om det är mensen och stanna kvar högre om det inte är det.

Nej jag har tyvärr inte koll på tempen. Tänker hantera detta som mens och fortsätta försöka vid nästa ÄL och hoppas på bättre lycka då! :)
  • KaffeTös
    linnsanbelle skrev 2015-06-11 18:38:45 följande:

nämen! Jag tycker om Symetrical att du ska testa om ett par dagar igen.. Kroppen spelar en konstiga spratt ibland!

Jag hoppas ju så innerligt att jag är gravid ändå men det känns som att greppa efter halmstrån tyvärr :(
  • KaffeTös
    Ussaka skrev 2015-06-11 20:31:44 följande:

Nu kom mensen på BIM+4 . Kändes väldigt gött faktiskt, inge roligt alls att vara över BIM och inte plussa. 

Får se om det blir rätt på hormonerna denna månad så blir det kanske nytt försök om två veckor :) 

ÄL ca 25 och BIM 9 juli... 

Då har vi ÄL och BIM samma dag då. Får väl starta en juli-tråd ;)
Svar på tråden BIM juni 2015