BIM juni 2015
Dessa med:

Dessa med:

Kan du inte testa med ett som har veckoindikator om du känner dig osäker så slipper du spökstreck? :)
Med sonen så var mina test supersvaga och jag var tvungen att lägga på instagramfilter för att se något. Men blev övertygad när CBs test visade veckor. Men visst förstår jag dig, man är liite snål och vill inte slösa bort ett test i onödan :)
Men du testade igår och idag och har fått ev spök på båda?
Testa imorgonbitti, om du nu är gravid (vilket jag tror om jag utgår ifrån dina test ) så kommer du inte bli mindre gravid och testet kommer vara tydligare :) Förväntar mig en fin bild imorgon
Mina svaga tester de senaste dagarna får räknas som spök då mensen kom med besked imorse. Tråkigt. Jag var så säker på att testen skulle bli starkare. Bara att ta nya tag då :(
Jag fick ju "mens", som visade sig vara en kraftig genombrottsblödning, så kan vara en idé att testa om ett par dagar igen. Har du bim idag, eller?
Hoppas på det bästa,jobbigt att inte veta.
Vad är en biokemisk graviditet? Jag kanske borde veta det, men har ingen aning :( det dyker upp nya saker hela tiden....
Skulle också tippa på tidigt missfall isf.
Jag blödde nästan exakt som min vanliga mens, ungefär lila mycket och en 3-4 dagar. Hade som vanligt lite mensvärk, men inget extremt. Hade inte en tanke på att det kunde vara något annat än mensen! Dock var det ju bara 8 dagar efter äl (har jämt så kort lutealfas) och eftersom du redan fått svagt positivt på gravtest lär ditt ägg ha fäst redan för ett tag sedan, men det kan vara som så att kroppen inte riktigt fattat att den är gravid än och därför ger dig en "vanlig mens". Du har inte koll på din temp!? Isf borde den sjunka om det är mensen och stanna kvar högre om det inte är det.
nämen! Jag tycker om Symetrical att du ska testa om ett par dagar igen.. Kroppen spelar en konstiga spratt ibland!
Nu kom mensen på BIM+4 . Kändes väldigt gött faktiskt, inge roligt alls att vara över BIM och inte plussa.
Får se om det blir rätt på hormonerna denna månad så blir det kanske nytt försök om två veckor :)
ÄL ca 25 och BIM 9 juli...