• Malin 845

BIM juni 2015

Hej!

Molnande värk fortfarande i ljumskar och nere i magen samt illamående. Har bim 19/6. Är så sugen på att testa imorgon, eller ska jag vänta tills efter midsommar?
    Ni test-experter som kan detta! :)

jobbar natt hela midsommarhelgen så kan kanske testa med morgonurin på måndag. Eller går det om jag sovit på dagen och testar när jag vaknat?

• Malin 845
    Maka94 skrev 2015-06-16 22:28:55 följande:
    BIM 20/6 här, känner nästintill ingenting :O känner inte ens något sug av att testa..
    Men du som är en "testoman" ;) ska vi ta och testa båda två imorgon bitti? :D
  • Malin 845
    skepparbarn skrev 2015-06-16 22:41:13 följande:
    Jag fick plus förra graviditeten på bim-3. Och då kände jag som du gör nu :)
    Låter fint! :) dock så kan det ju även vara mensen... :/
  • Malin 845
    skepparbarn skrev 2015-06-16 23:27:31 följande:
    Jo så kan det absolut vara, men jag tror inte det. Hoppas inte i alla fall :)

Du kan väl skriva hur du gör imorgon. Jag har bim ~23 och har samma som du :)
    Tog nu och blev hemskt besviken :(. Bara att invänta mensen.. :(
  • Malin 845
    Maka94 skrev 2015-06-16 22:39:37 följande:
    Har bara ett clearblue digital hemma :(
    Ja det kanske är för tidigt för att testa med den? Eller invänta bim då.. Jag tog ett blankt test nyss, bara att invänta mensen :(
  • Malin 845
    Maka94 skrev 2015-06-17 09:18:33 följande:
    Nej va tråkigt! Vilket försök var det?
    Tredje försöket är det.. :( känner nu att all den molnande smärtan jag känt i en vecka är bara inbillning :(.
    sambon sa bara: jaha inget nu heller och gick iväg när jag tagit testet, jag själv blir ledsen... :(
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-17 10:03:38 följande:
    Är det än en gång bara jag som kan ana ett streck här!?!!!!!???? smile3.gif
    Alltså jag såg väl ett spökstreck i så fall, kollade på testet nu, och ja jag kan kanske tyda något, men är inte säker.. Var ju en stund sen jag tog testet nu :( är ett obefintligt streck i så fall :/
  • Malin 845
    Suada86 skrev 2015-06-17 10:22:59 följande:
    Det kanske bara inte uppfattade ditt hcg värde ännu...säkrast att vänta in bim..håller tummarna för dig!!!!!!
    Ja det är konstigt att jag nu kunde tyda en liiiiiiten skugga.. Men kanske bara är en synvilla.. Jag har bim på fredag, jobbar hela midsommarhelgen. Så får testa på söndag morgon om tant röd inte kommit. Eller hur många timmar ska man hålla sig? Kanske kan testa på lördag när jag vaknat? Sover ju ändå ca 5 timmar när jag gått av på morgonen :) tack!!! Snällt av dig!!
  • Malin 845
    Suada86 skrev 2015-06-17 10:40:12 följande:
    Aaa sånt där kan ju vara lurigt! Man vill ju såå himla gärna se det där strecket :) känn efter när du vill göra nytt test o prova kanske dem där clearblue...de verkar vara bra vad jag hört av andra. Prova när du fått mer sömn så slipper du hålla dig i timmar :) lycka till nu o blir det inte nu så kommer det alldeles säkert snart!!!! Kram
    Ja man vill ju se det :). Eller så kan jag ju testa i helgen :). Tack så mycket! Lycka till du med! :) kram
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-17 10:47:33 följande:
    5 timmar borde absolut räcka! smile1.gif
    Hur lång tid gick det emellan nu när du tog testet?
    Du menar sen jag testade förra gången? I förgår :)
Svar på tråden BIM juni 2015