• Malin 845

BIM juni 2015

svurkbebis skrev 2015-06-17 11:14:36 följande:
    om det inte blir nu så blir det senare, ge inte upp hoppet!för oss var det här 10:e försöket, har alltid gått på första försöket med mina 3 andra barn så detta var en ny upplevelse, många besvikelser.

ta ett nytt test på bim o jag håller hårt i tummarna för dig!
    Ja jag försöker hålla uppe hoppet men är inte så lätt. Vet att sambon blir besviken men han trodde nog det skulle gå på första försöket.. Oj, ja det förstår jag att det är ännu mer en besvikelse när ni redan har barn innan med när det tar tid.

Ja det ska jag göra, tack så mycket! Och lycka till du med! :)
  • Malin 845
    skepparbarn skrev 2015-06-17 22:18:42 följande:

Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.

Känner samma här! Känns som om den molande smärtan jag har är mer påhittad av min hjärna.. Tog test i morse som kunde ha visat ett minimalt spökstreck. Kan inte mensen bara komma nu så man vet att det är kört denna gången med :(
    Önskar dig lycka till!!
  • Malin 845
    NellieMeja skrev 2015-06-15 20:24:40 följande:

Lyckan blev kort varig plussade ju på bim +5 . Men nu är missfall på gång. Blir så arg å besviken. Kunde ju lika gärna mensen kommit förra måndagen. Hade missfall när vi skulle försöka få tvåan så känner i gen detta. Blä. Blir ett 7 försök. F-n

Hur går det för dig? Håller tummarna!
  • Malin 845
    NellieMeja skrev 2015-06-18 12:32:04 följande:
    Det går faktiskt bra. Tisdag var ingen kul dag. Men nu ser jag ljusare på framtiden. Å hoppas att vi lyckas nästa försök. Borde ha ägglossning nästa helg om kroppen funkar som den ska nu efter missfallet.
    Men de bekräftade hos bm att det var ett missfall? Hoppas det tar sig fort igen! Lycka till!
    *styrkekram*
  • Malin 845

Bim idag, ser inte bra ut detta.. Får nog gå över till juli tråden.. Ingen mens i sikte än, inga flytningar heller..

• Malin 845
    Maka94 skrev 2015-06-20 10:22:22 följande:

Så tråkigt att ni fått eran mens! :(

Har du testat än? Jag hade bim igår och ingen mens än, men den molnande smärtan håller i sig.. Lycka till! :)
  • Malin 845
    Maka94 skrev 2015-06-20 15:14:18 följande:
    Jag har inte testat än, misstänker att jag har en tempdipp precis.. Började frysa väldigt mycket, efter att ha varit kokande i en vecka.. Känner annars nästintill ingenting. Ont i brösten, vilket jag har varje månad den här tiden. Annars "slut i ryggen" och lite lätt molande då och då i magen. Men ingenting jag märker av desto mer :)
    Vad menas med tempdipp? Vad innebär det? Jag har haft stadigt 37,2 i temp i en vecka, men i morse har det gått ner till 36,4. Har man lägre temp om man är gravid? Eller om man inte är det?
    När hade du tänkt testa då? :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-20 19:42:10 följande:
    Men maka94, när man får tempdipp brukar man snarare svettas (kroppens sätt att sånka kroppstemperaturen) jag svettas alltid som en gris (sorry för äckeldetaler!) de två nätterna innan mensen kommer. Att frysa är ett tecken på att tempen snarare höjts ännu mer! smile2.gif
    När har du bim Malin 845? Tempdipp kan man få när ägget fäster (vanligtvis 5-10 dagar efter äl), så stiger tempen imorgon igen är det ett väldigt gott tecken! smile1.gif

Håller tummarna för er båda två!
    Hade bim igår. Känner mer molnande smärta, och kan ju vara mensen. Hoppas på att det är så! :). Tänkte testa imorgon när jag vaknat, jobbar inatt :). Och ev ringa bm på måndag om den inte kommit. Hur går det för dig symetrical? :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-20 20:37:59 följande:
    Hahaha. Ja, du. Här väntas det på äl, som det står i stjärnorna när den behagar anlända! smile5.gif
    Håller tummarna för dig!
    Haha menade ju såklart att jag hoppas att det är en bebis i magen ???? inte tvärtom :P såg att det blev lite fel! Tar du äl tester? Blödde du mycket när du fick MF? Gjorde det väldigt ont?

Ursäkta för alla frågor men det är något jag aldrig upplevt men är ändå en oro jag har.. Lycka till! Håller tummarna för dig med! :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-21 07:40:13 följande:
    Hahaha. Förstod att det var det du menade, raring! smile1.gif
    Tänker börja med äl-tester i nästa vecka om inte äl-känningarna dyker upp annars. (Känner i vanliga fall av min äl nästan löjligt tydligt, så brukar vara svår att missa, men tänker att det kanske är annorlunda efter MF!?)
    Jag blödde rejält mycket (typ dubbelt så mycket som min vanliga mens) i knappt ett dygn och hade som kraftig mensvärk. Visste ju inte ens att det var ett MF eftersom jag inte hade en tanke på att jag var gravid. Dock var jag ju bara i v 4+2 typ, så får man senare är det säkert betydligt värre... :-/
    Sen har jag småskvätt lite blod fram tills för typ en vecka sedan, så för en gångs skull hoppas jag på att äl inte dyker upp alltför tidigt, så att slemhinnan hinner byggas upp ordentligt först. smile1.gif
    Hur ligger din temp idag? Ingen mens än?
    Haha man är lite seg i huvudet när man jobbar natt ;)

Ja jag känner min äl väldigt lätt med, men kan ju vara så att vi inte hann planera in nog med gånger mys så det tog sig..
    Stackare! Hoppas du slipper fler MF! Håller tummarna för dig!
    Tempen är på 36,6 nu när jag vaknade, ingen mens än och negativt test :(

Svar på tråden BIM juni 2015