BIM juni 2015
Ett tips är att köpa progesterall att smörja med mellan äl och bim. Hjälper många att dra ut den fasen så att den bli längre.
Hej!
Har en fråga, jag har stickningar högt upp i magen (runt naveln) och även nere i magen. Men kan väl ändå inte vara ett tidigt tecken? Är äl +4.
ÄL igår, idag eller imorgon. Kunde inte testa förrän idag :D ÄL-symptomen fortsätter...molvärk vid naveln, ömma bröst...o ja..lite mindre flytningar än igår :)
Tajmat in med sex i helgen och igår.
Så..eh... BIM efter midsommar! :)

10 dagar sedan äl och illamåendet ökar.. Sambon fick ta barnen i dagis för jag inte kom ur sängen, så är jag nu gravid så verkar det bli en helvetesgraviditet precis som med mina andra två barn, kul!
När tror ni att jag kan ta gravtest? 10 dagar sedan äl som sagt, BIM är ju egentligen inte förens 19/6 men äl kom en vecka tidigare än vad den skulle ha gjort på min uträkning så är lite förvirrad..
Vad säger ni? Kan jag räkna det översta som positivt? Dag 19 idah så det blev en sen ägglossning. Men något ska det ju alltid vara. Fick ju mensen som klockverk en månad efter förlossningen men blödde sparsamt (knappt alld) i flera dagar. Kanske har räknat mensens första dag lite väl tidigt.

Testar igen att lägga upp gårdagens test.
Mina svaga tester de senaste dagarna får räknas som spök då mensen kom med besked imorse. Tråkigt. Jag var så säker på att testen skulle bli starkare. Bara att ta nya tag då :(