BIM juni 2015
Ursäkta för alla frågor men det är något jag aldrig upplevt men är ändå en oro jag har.. Lycka till! Håller tummarna för dig med! :)
Tänker börja med äl-tester i nästa vecka om inte äl-känningarna dyker upp annars. (Känner i vanliga fall av min äl nästan löjligt tydligt, så brukar vara svår att missa, men tänker att det kanske är annorlunda efter MF!?)
Jag blödde rejält mycket (typ dubbelt så mycket som min vanliga mens) i knappt ett dygn och hade som kraftig mensvärk. Visste ju inte ens att det var ett MF eftersom jag inte hade en tanke på att jag var gravid. Dock var jag ju bara i v 4+2 typ, så får man senare är det säkert betydligt värre... :-/
Sen har jag småskvätt lite blod fram tills för typ en vecka sedan, så för en gångs skull hoppas jag på att äl inte dyker upp alltför tidigt, så att slemhinnan hinner byggas upp ordentligt först.
Hur ligger din temp idag? Ingen mens än?

Tog oss 14 månader och bantning (-11 kg) innan vi fick det första plusset som sorgligt nog slutade i mf v.8. Och nu, 4 försök senare, får vi äntligen ett plus igen! Hoppas verkligen det lilla fröet vill stanna kvar den här gången!