Inlägg från: Anonym (va???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

• Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???
  • Anonym (va???)

varför ska jag ringa om han inte ens svarar på mess som han brukar göra?
    Jag ser ju att han läser dem. Jag skickade ett för en stund sen. Han läste det asap. Sen skickade jag om jag störde, för han var så tyst. Det läste han också såg jag... :(

• Anonym (va???)

jag skickade igår kväll med två st, dem läste han med. men sa inget. sedan läste han de här jag skrev imorse- är han sur eller sitter hos vänner o inte kan skicka nåt mess?

• Anonym (va???)
    j a d e d skrev 2015-05-17 12:00:06 följande:
    Han sitter på toaletten med svår och akut magsjuka.
    konstruktivt råd...
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 12:08:14 följande:

MEN LUGNA NER DIG!!1!7

Jag ska!
    Men Jag har en person efter mig som inte vill mig väl som jag inte vet vem det är. Killen vet om det. Ja och så har jag fucking mens. Jag har frågat om jag stör, för han är så tyst. Han läste det med.
  • Anonym (va???)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:13:48 följande:

Du kan inte se när ett sms är läst, utan bara när det är levererat. Kanske kan du se när ett "imessage" är läst, det vet jag inte, men oavsett. Kontrollera med en väns telefon av samma typ (android eller ios) som killens när vännen sitter bredvid så får du reda på hur det funkar hos honom. Du kanske är upprörd över något som inte är som du tror.

det är en chatt som är gratis. Man kan se när messages blivit läst.
    jag har en person efter mig som inte vill mig väl. jag skrev om det i annan tråd.
    lång story

• Anonym (va???)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:26:50 följande:
    Vad har din mens och "en som inte vill dig väl" med han som inte svarar på dina mess att göra? Ingen här kan ju veta varför han inte svarar eller ens vad du skriver till honom, men är han din vän så borde du väl kunna få honom att fatta att du vill prata med honom. Ring bara för sjutton!
    Ringer jag så kommer han bara bli irriterrad tror jag eller så svarar han inte om han är upptagen med något.
    Jag få väl skriva senare om det är nåt jag skrivit han stör sig på.
  • Anonym (va???)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:45:03 följande:
    Va? Du har lite "panik" och tror att han ska bli irriterad på dig när du behöver hans stöd! Vad har ni för relation?

...och "skriva senare"? Så många missförstånd det blir i vår värld genom detta evinnerliga skrivande! Nu har ni en knepig sak att reda ut, och då pratar man med varandra för att få med tonfall, skratt och korta bekräftande "ja" eller "hmm".
    han är min nätdejt o gav mig massa stöd igår och förrgårr. Jag har en annan som ringer mig - en annan person som påstår sig vara min nätdejt. Men det är två olika personer... men de ska ha samma namn, yrke och arbetsplats.
    Jag o nätdejten kom överrens om jag ska försöka få veta vem det är som ringer så jag ska uppdatera. Den ringde igen igår men inte igen. Jag är upprörd för att den som ringer försökt lura iväg mig till en stad och lite andra saker. Jag har redan pratat om detta med min nätdejt.
  • Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 13:05:24 följande:

Jag förstår inte varför han inte skulle svara. Så jävla weird liksom typ? Har du provat att skriva jättemånga mess under loppet av jättekort tid? Krävande, korta och gärna desperat osammanhängande?! Om inte det hjälper så drop him like he's hot.

jag fattar inte heller men han läser mina meddalanden när jag skickat dem. skickade två igår han läste. skickat två idag han läste asap.

• Anonym (va???)
    nymedlem skrev 2015-05-17 13:17:36 följande:
    Aha....nu känner jag igen dig från den andra tråden. Det är förmodligen 2 smågrabbar som driver med dig.

Glöm båda och hör inte av dig till någon av dem mer.
    min nätdejt menar inte på det är nån han känner. Han både skrev och ringde om det iförrgårr och igår så vi har snackat mkt om det. Jag har till med frågat han direkt vaför någor ens gör så. Jag fattar inte varför någon ens gör så.
Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???