han läser mina messages men han svarar inte..???
Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????
Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????
varför ska jag ringa om han inte ens svarar på mess som han brukar göra?
Jag ser ju att han läser dem. Jag skickade ett för en stund sen. Han läste det asap. Sen skickade jag om jag störde, för han var så tyst. Det läste han också såg jag... :(
jag skickade igår kväll med två st, dem läste han med. men sa inget. sedan läste han de här jag skrev imorse- är han sur eller sitter hos vänner o inte kan skicka nåt mess?
MEN LUGNA NER DIG!!1!7
Du kan inte se när ett sms är läst, utan bara när det är levererat. Kanske kan du se när ett "imessage" är läst, det vet jag inte, men oavsett. Kontrollera med en väns telefon av samma typ (android eller ios) som killens när vännen sitter bredvid så får du reda på hur det funkar hos honom. Du kanske är upprörd över något som inte är som du tror.
Jag förstår inte varför han inte skulle svara. Så jävla weird liksom typ? Har du provat att skriva jättemånga mess under loppet av jättekort tid? Krävande, korta och gärna desperat osammanhängande?! Om inte det hjälper så drop him like he's hot.