Inlägg från: Anonym (va???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jennie med ie skrev 2015-05-17 13:17:24 följande:

Det krävs ju mindre för att läsa än att skriva/svara. Så man kan absolut ha tid och möjlighet att läsa men inte skicka tillbaka. Om man nu läst ö h t, ibland kanske man bara öppnar upp meddelandena för att inte få signaler eller lysande siffror eller så..,

mmm
  • Anonym (va???)

och för att ge en update så svara han.
    me out.

• Anonym (va???)
    nymedlem skrev 2015-05-17 14:17:30 följande:
    Bara så? Skumt, vad menar han med det?
    Han svara på det jag skrev med en mindre uppsats.

och det är jag som lämnar tråden. dvs me out. Kan dra det noteringlistan att en tråd på familjeliv som läggs i känsliga numret har 2/20 seriösa svar. Resten är meningslösa skitstövlar med -0 förmåga till empati.

• Anonym (va???)

med mindre uppsats menas med en hel del text han svara tillbaka.
    För mupparna där som inte har vett nog att lämna tråden.

• Anonym (va???)
    j a d e d skrev 2015-05-17 15:05:50 följande:
     Jag klarar inte såna här cliffhängare.
    uppenbarligen
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 15:56:39 följande:

Vad skrev han då, TS? Varför har han inte svarat?

Jag har köpt en kanellängd och väntar på att kaffet ska rinna ner. Är så redo för att sätta tänderna i uppsatsen.

du sitter förmodligen på sj så du lär vänta länge herr/miss schnaa
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 16:14:50 följande:
    sj? Statens järnvägar? Själv?

Ja, jag sitter ju hemma själv och kammar köksduken till ljudet av en klocka som tickar. Ska strax duka fram mitt försenade eftermiddagskaffe och är mycket tacksam för intellektuell stimulans till detta. Du säger nej, alltså?
    Dricker ej kaffe och jag ska iväg snart men här har du en tråd om ämnet
    www.familjeliv.se/forum/thread/45818615-ar-det-viktigt-med-intellektuell-stimulans

• Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 16:16:53 följande:
    Längre än du fick vänta? Hoppas inte då det finns risk att schnaa använder familjeliv för att beklaga sig om att hon fick vänta längre än du då du väntade på ett svar ifrån din nätdejting-pojke.
    Du bör nog dricka mkt cola eftersom det rinner ut... du sa ju att ditt kiss kom ut så tidigare i tråden. Kanske dags att kolla upp för urinvägsinfektion?
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 16:28:40 följande:
    Men jag vill ju inte läsa OM intellektuell stimulans!

Ska du till killen nu?
    Nope, han har jag ju snackat med :) , jag ska ut och njuta av vädret.
    Puss
  • Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 16:58:16 följande:
    Ingen infektion här inte. (spotta, spotta, spotta) Skulle jag sitta i min lounge chair och urinera? Nej, självfallet inte. Kisset i fråga var menat för att förstärka hur extremt lysande samt smått genialisk en kommentar var. Jag skrattade åt med vilken träffsäkerhet J A D E D illustrerade hur ett mess ifrån en desperat samt filterlös flicka skulle kunna se ut i all hast.

Det fiktiva messet innehöll ett perfekt antal utropstecken, ett underhållande mellanslag och, här kommer det, siffran ett i slutet. Siffran ett var så absolut abstrakt och självklar kopplat till den fiktiva skribenten. Citera mig inte men det kan vara den mest lysande satiren jag läst i år.
    Rationalisering de luxe. Kolla upp urinträgningen.

• Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 19:19:21 följande:
    Är det som dom säger, att "Dyslectics Have More Fnu"?
    uppenbarligen så sa du det precis nu

• Anonym (va???)
    Sheldore skrev 2015-05-17 19:26:40 följande:
    Va !!! kvar ännu.....YOU DO LOVE US Hjärta
    visst, om det är det ni saknar för att det ska bli folk av er. Hjärta
  • Anonym (va???)
    Anonym (trött) skrev 2015-05-17 20:35:43 följande:

Så förbannat trött på samma människor som spammar sönder trådar. Skaffa en chatt istället. Ingen är intresserad av era försök att vara roliga.

Bra att han svarade ts, men du, var lite försiktig med att lämna ut nummer och så. 

Tack :) För genuin konstruktiv kommentar.
    Ja. Skönt. Han gav mig mer stöd. Ja, få vara mer försiktig hädanefter.
  • Anonym (va???)
    Manligt Initiativ skrev 2015-05-18 20:30:26 följande:
    Att inte direkt svara på ett SMS är ganska logiskt. Det finns inte en människa på jorden som mår bra av att sitta klistrad vid mobilen/datorn hela tiden o direkt svara på smset eller meddelandet som kommer upp. Absolut inte i ett förhållande. Man måste ha lite avstånd och kunna göra något själv ibland. 

Är han ute och gör sitt med sina grabbar eller vänner eller vad som helst så är det la inte hela världen om han inte direkt svarar på det du skriver?

Jag själv har olika perioder. Är jag själv och ser film eller tex spelar, då tar jag tid på mig, oftast så läser jag det så att jag vet att det inte är något akut, och är det ej det då får det vänta tills jag har tid. Så jag kan inte sitta och fokusera på mobilen hela tiden för då är det ju ingen ide att se nån film eller spela med nån.

Det finns massor med scenarion jag kan nämna men du förstår kanske grejjen?
    Tack. Konstruktivt svar, sånt behövs mer i detta forum.
    Som sagt; han svarade som jag sagt tidigare i tråden och han stöttade mig. Jag har en pressad situation just nu där någon trakasserar mig. Det vet han om. Men han gav mig som vanligt massa stöd.

angåendet det andra sitter en hel del folk faktiskt idag med sina mobiler nästan klistade i ansiktet. Det är bara att kolla på spårvagnen, tunnelbana osv, osv.
  • Anonym (va???)
    Anonym (Yeeeehaw....) skrev 2015-05-18 21:42:52 följande:

Skicka nakenbilder, helst en i halvtimmen. Och tala om för honom att du älskar honom och är helkåt och vill gärna binda fast honom i din lägenhet och ha honom där för resten av ditt liv. Skriv sedan också att du känner att du måste straffa honom för att han har varit en stygg pojke och inte svarat på dina mess. Be om hans adress. Om han frågar varför skriv att du vill skicka dina trosor till honom så att han kan tänka på dig. Hör av dig stup i kvarten. Det brukar funka

du glömde få med flygande grisar med. Det är väl också ändå en hit?

• Anonym (va???)
    Manligt Initiativ skrev 2015-05-19 09:51:58 följande:

Varsegod. :)

Jo, en del gör det och det är fruktansvärt. Man tappar mycket socialitet av det och det ser styggt ut. Tycker jag då. 

Glad att du fått svar och så iaf :)

Ja men så är det ju.
    Jag ska försöka få reda på vem det är som trakasserar mig för jag vill veta varför.
    Men lär nog ej få veta det.
Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???