• j a d e d

Du med hbtq-, bdsm- eller polyläggning, vad har du mött för bemötande i samhället då du blivit öppen med hur du är?

Förstår inte behovet att "komma ut", såvida det inte rör sig om en sexuell läggning som syns på något sätt. Så jag vet inte hur jag ska svara faktiskt.

Tycker dock det är superbra att TS visar sina elever att det är okej att vara "normal" på fler sätt än som monogam heterosexuell.

• j a d e d

Dvs man är fullständigt "normal" även om man inte tillhör normen.

• j a d e d
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-18 17:38:38 följande:

Hear hear!!

Ja även anabolakillen. Han är normal. Det hör liksom till att rebellera emot sådant som man upplever som konstigt, eller i hans fall, ej förstår. Men han är normal. Speciellt ifall han får vistas i en, för honom, begriplig kontext. Typ på en finlandsfärja.

I'm just taking a piss, anabolakillen. Men jag måste tillstå att jag blev besviken på att han bad om ursäkt tidigare. Det enda värre än ett troll är ett färskt samt oraffinerat sådant.

Bad han om ursäkt?
  • j a d e d
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-18 17:50:40 följande:

Ja! Helt så, orutinerat klumpigt men ändå en ursäkt. Något om att han inte hade förstått att någon i tråden var tjej. Trollen var bättre samt roligare förr. Slogs nästan alltid uppåt dessutom.

Kan inte fatta att jag missade detta.
  • j a d e d

Well man heter ju inte verklighetsförmedlingen för intet.

• j a d e d
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-18 19:03:28 följande:

Ler med hela ansiktet. Så pass brett att det syns igenom mitt högst manliga skägg.

Ett riktigt praktskägg mao. Låter oerhört seriöst.
  • j a d e d
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-18 19:26:02 följande:

Det är ett seriöst skägg. Jag blir pekad på ofta. Jag låter det ske då det inte är fult att peka på skägg.

Förstår. Pekar själv ofta. Eftersom det inte är okej att peta på dem.
Svar på tråden Du med hbtq-, bdsm- eller polyläggning, vad har du mött för bemötande i samhället då du blivit öppen med hur du är?