Du med hbtq-, bdsm- eller polyläggning, vad har du mött för bemötande i samhället då du blivit öppen med hur du är?
Jag är den jag är, känner mig vare sig som en tjej eller kille men råkar ha k*k och det fungerar. Gränslös vad gäller preferenser. Känner mig oerhört obegränsad men upplever att folk tror att jag spelar "teater" de dagarna jag har "tjej"kläder. Sedan har jag inget behov att diskutera mina sexuella preferenser med random personer men många verkar känna sig hotade av det ändå och måste uttrycka att de är "så frigjorda" och "open minded" samtidigt som de måste markera för mig att jag ska hålla tassarna borta från dem. Duh, som om jag skulle vara intresserad. Jag känner mig inte särskilt kinky någonstans utan upplever nog att de största pervona finns bland de som måste strida för de heteronormativa; för oj vad det kommer inviter från heteromän när det är anonymt eller på tu man hand. Vet inte vad jag vill med detta men måste säga att med huvudet högt och självrespekt vinner iallafall jag en hel del hänsyn och repekt från folk. De övriga vågar sig allt mer sällan fram.