• Fsake

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Tror på ons-Tors

Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-06 06:19:20 följande:

Kul :) när ska du testa?

• Fsake

Har också bim nästa sön! När kommer du testa? Ja funderar på ons el to:)

Kanske ägget som fäste som gjorde så du fick ont? Eller livmodern som jobbar för att ägget ska kunna fästa

jeniii88 skrev 2015-06-06 14:16:48 följande:

6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?

• Fsake

Bodrum: håller tummarna för dig!

Själv har jag idag på bim-3 en liten blödning.. Tänkte testa imorgon..

• Fsake

Åh hoppas den får stanna! Grattis!

NellieMeja skrev 2015-06-13 09:45:25 följande:

Skrev för någon vecka att det inte blev någon februari bebis. Men det blir det om fröet får vara kvar. Testade positivt idag. Är så glad å skakis hihi

• Fsake

Jag tror tyvärr jag fått mensen 3 dagar tidigt:( testade neg igår på bim-2..

Tycker du ska ta ett grav test oliven2011! Har du gjort det senaste tiden? Ältest kan ge utslag vid graviditet också.

Oliven2011 skrev 2015-06-13 06:33:57 följande:

Fsake: hur har det gått? Har du testat?

Jag fattar verkligen ingenting av min kropp just nu och det är väldigt frustrerande. Fick ju maxutslag på äl för drygt två veckor sen när jag trodde jag hade bim. Då borde bim rimligtvis ha flyttats fram till typ tor-fre (iförrgår-igår). Har varit bortrest och igårkväll när jag kom hem tog jag ett ältest (för det var det enda jag hade hemma). Och hjälp superstarkt positivt igen!!! Kan man ha äl så där med ett par veckors mellanrum utan att få mens emellan????

Blir knäpp på detta :)

• Fsake

Hur har det gått?

jeniii88 skrev 2015-06-06 22:23:40 följande:

Talade med vårdguiden och hon tyckte jag skulle åka till gynakuten om det inte blev bättre, har avtagit lite så står i valet och kvalet hur jag ska göra. Man kan ju hoppas på att det är ägget som fäster :) tänkte testa på torsdag :)

• Fsake

Grattis!!!! Jag sa ju det grattis!!

Oliven2011 skrev 2015-06-13 11:58:51 följande:

Är i chock!!! Tydligt plus efter typ 10 sek

• Fsake

Trist! Typ samma här, mensen kom 3 dagar tidigt .. Så äl efter nästa helg..

jeniii88 skrev 2015-06-13 12:00:53 följande:

haft ont till och från, testade negativt imorse och bim är imorgon så det är väl bara att vänta in mensen antar jag :/

• Fsake

Nelliemaja: vad tråkigt! På det igen då. Är det första barnet?

• Fsake

Men åh grattis!!! När har du bim?

Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-15 18:41:53 följande:

Fick negativt i lördags men har lite ont i brösten idag och testade igen.. är väl ett plus även om det är svagt ? :))))

Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!